واکنش حماس به عملیات تل‌آویو/ مقاومت قدرتمندتر به پیش می‌رود

واکنش حماس به عملیات تل‌آویو/ مقاومت قدرتمندتر به پیش می‌رود

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، از عملیات مقاومتی تل‌آویو استقبال کرد و اجرای آن را به منزله دفاع از خود در برابر صهیونیست‌ها دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای شهادت عبدالوهاب عیسی حسین خلایله، جوان ۲۳ ساله فلسطینی که عملیات مقاومتی تل‌آویو را به اجرا گذاشت، تسلیت گفت و از اجرای آن استقبال کرد.

حماس در این بیانیه اعلام کرد: این عملیات قهرمانانه به منزله دفاع از خود در برابر جنایات مداوم صهیونیست‌ها در جنین، آواره‌سازی و کشتار فلسطینیان و تخریب‌هایی است که نظامیان اشغالگر در حق فلسطینیان روا می‌دارند.

جنبش حماس با تأکید بر تداوم، تشدید و گسترش مقاومت و تنوع ابزارهای آن در راستای گرفتن انتقام خون شهدای فلسطین و حمایت از مسجدالاقصی در برابر نقشه‌های صهیونیست‌ها جهت یهودی‌سازی این مکان مبارک افزود: هرچقدر هم که اشغالگران اقدامات خود را شدت ببخشند، نه تنها اراده ملت و مقاومت فلسطین شکسته نخواهد شد، بلکه شور جوانان انتقام‌جوی ما در اقصی نقاط فلسطین بیشتر می‌شود و دشمن با اسلحه آنان رودرو خواهد شد.

گفتنی است ظهر امروز، منابع عبری زبان اعلام کردند که بر اثر عملیات تیراندازی و زیرگرفتن با خودرو درشمال تل آویو، دستکم ۱۰ صهیونیست زخمی شده‌اند. این عملیات همزمان با جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای بررسی اوضاع به ریاست نتانیاهو رخ داد و در نتیجه آن آمبولانس‌ها به محل حادثه شتافته‌اند. حال پنج نفر از شهرک‌نشینان مصدوم در این عملیات مقاومتی، بسیار وخیم گزارش شده است.

کد خبر 5827545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha