۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۲۳:۲۸

مدیرکل فرهنگ و ارشاد البرز:

نمایشگاه‌های عفاف و حجاب در البرز برون‌سپاری نشود

نمایشگاه‌های عفاف و حجاب در البرز برون‌سپاری نشود

کرج- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه نمایشگاه‌های اسلامی عفاف و حجاب برون سپاری نشود، گفت: اداره‌کل ارشاد ناظر بر برگزاری نمایشگاه های عفاف و حجاب در استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جابری انصاری عصر پنجشنبه در جلسه هیئت اندیشه‌ورز اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل اجرایی هفته عفاف و حجاب ۱۴۰۲ ابلاغی از وزارت کشور، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در کشور ناظر و پیگیر روند برگزاری نمایشگاه‌های عفاف و حجاب در استان هستند و سازمان صمت و اتحادیه باید با نظارت ارشاد نسبت به برگزاری نمایشگاه‌ها اقدام کنند.

وی بیان کرد: صمت و اصناف از برون سپاری براری برگزاری نمایشگاه‌های عفاف و حجاب خودداری کرده و رأسا در این زمینه ورود پیدا کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرزتصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز نقش نظارتی خود را با جدیت دنبال خواهد کرد.

وی متذکر شد: با توجه به اینکه استقبال زیادی برای برگزاری نمایشگاه‌های عفاف و حجاب تحت عنوان رویدادهای فروش تولیدات اسلامی وجود دارد، به منظور ساماندهی فعالیت‌های این حوزه و جلوگیری از موازی کاری، سازمان صمت و اتحادیه موظف شده‌اند که نسبت به برگزاری این رویدادها بر اساس بانکی که از فعالان این عرصه دارند، اقدام نمایند.

کد خبر 5829578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha