۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۸

عضو هیات مدیره خبر داد؛

پرسپولیس به دنبال بازگرداندن باقری/تایید مذاکره با عزت اللهی

پرسپولیس به دنبال بازگرداندن باقری/تایید مذاکره با عزت اللهی

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس احتمال پیوستن سعید عزت اللهی به این تیم را رد نکرد و گفت: مدیران باشگاه در تلاش برای بازگرداندن کریم باقری که زحماتش فراموش نشدنی است، هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که عدم تمدید قرارداد کریم باقری مربی پرسپولیس با این باشگاه واکنش‌های زیادی به دنبال داشت و انتقادات زیادی از مدیرعامل پرسپولیس را ایجاد کرد، به نظر می‌رسد مواضع باشگاه در قبال این مربی باتجربه در حال تغییر است.

حسین خبیری یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: آقاکریم اسطوره اخلاق است و نمی‌شود ارزشها و زحماتش را در پرسپولیس فراموش کرد.

خبیری ادامه داد: مدیران و بزرگان باشگاه در تلاش هستند قضیه حل بشود تا در خدمت آقاکریم باشیم.

پرسپولیس که تاکنون با شهاب زاهدی، مسعود ریگی و حسین کنعانی زادگان قرارداد امضا کرده است، در تلاش برای جذب بازیکنان دیگر مدنظر یحیی گل محمدی است. از جمله این بازیکنان سعید عزت اللهی است که شایعات زیادی از مذاکره او با پرسپولیس مطرح شده است.

خبیری با تایید صحبت پرسپولیس با این هافبک تیم ملی گفت: عزت اللهی جزو گزینه‌های ما هست. آقای درویش (مدیرعامل پرسپولیس) همیشه سورپرایز می‌کند و شاید دیدید یکهو بی خبر یک بمبی را منفجر کردند!

عضو هیات مدیره پرسپولیس در ادامه با بیان اینکه اصطلاح «منفجر کردن بمب» خوب نیست، گفت: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و اینها اصطلاحات خوبی برای پرسپولیس نیست.

خبیری در پایان گفت: بله آقای عزت اللهی با پرسپولیس در حال مذاکره است.

کد خبر 5831568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • طلوعی IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      0 1
      تمدید قرار داد عیسی و سرلک و گرفتن عزت‌الله ویک مهاجم خارجی و برگشت شاه کریم نمره ی عالی در نقل وانتقالات است. غیر این عقب افتادن از سه پایان و تراکتور است. کریم یه مدتی مشترک تو تیم ملی و پرسپولیس بود تیم بالانس نبود. مکمل یحیی و افشین فقط کریم است