۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۴

رئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان‌ همدان خبر داد؛

اعزام تیم بانوان و آقایان نجات‌غریق همدان به مسابقات قهرمانی کشور

اعزام تیم بانوان و آقایان نجات‌غریق همدان به مسابقات قهرمانی کشور

همدان- رئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان همدان گفت: تیم بانوان و آقایان نجات‌غریق استان‌ همدان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

جمال لطیفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعزام تیم نجات‌غریق استان همدان به مسابقات قهرمانی کشور اظهار کرد: سی‌امین دوره مسابقات نجات‌غریق قهرمانی کشور آقایان و هفدهمین دوره مسابقات نجات‌غریق قهرمانی کشوری بانوان در جزیره کیش برگزار می‌شود.

وی افزود: تیم‌های آقایان و بانوان همدان به این مسابقات اعزام خواهند شد.

رئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان همدان با اشاره به اسپانسر تیم‌های استان گفت: شهرداری لالجین با عنوان شهر جهانی سفال حامی مالی تیم نجات غریق استان در مسابقات کشوری است.

لطیفی خاطرنشان کرد: همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز حمایت‌های مالی خوبی را در جهت اعزام تیم‌های بانوان و آقایان نجات غریق انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اسامی شرکت کننده در این رقابت‌ها بیان کرد: تیم بانوان استان بر ترکیب مریم افکار، ثمین طاهری، مریم شهبازی، نرگس روستایی و با مربیگری سهیلا زندیه در این رقابت‌ها حاضر خواهد شد.

رئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان همدان عنوان کرد: همچنین تیم نجات‌غریق آقایان نیز با ترکیب مهران زمانی، علی پیریایی، علی مقدادی، سامان سخاوت و با مربیگری رضا پیوندی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

کد خبر 5831842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha