۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۸

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس خبر داد؛

تخصیص ۲۰ میلیارد تومان بودجه برای جاده طالقان - هشتگرد

تخصیص ۲۰ میلیارد تومان بودجه برای جاده طالقان - هشتگرد

ساوجبلاغ- نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای جاده طالقان - هشتگرد تخصیص نقدی یافته است.

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به پیگیری و مطالبه مردم برای بهسازی و روکش آسفالت محور زیاران - طالقان، با نشست‌های مشترک با نماینده مردم قزوین در مجلس و مدیران اجرایی استان قزوین اقدامات در سطح استانی و پیگیری ردیف بودجه ملی این پروژه آغاز و به زودی تکمیل می‌شود.

وی بیان کرد: بنا بر اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای جاده طالقان - هشتگرد تخصیص نقدی یافته است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس تصریح کرد: همچنین عملیات آسفالت محور قدیم طالقان از گردنه تا زیاران به طول ۱۰ کیلومتر هم شروع شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های راهسازی و توسعه در حوزه انتخابیه خاطرنشان کرد: با پیگیری تخصیصی قیر رایگان و بودجه در حوزه انتخابیه، اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است. بر این اساس تمامی مسیرهای روستایی در حال آسفالت و توسعه است.

حدادی متذکر شد: توجه ویژه به توسعه روستایی و پروژه‌های راهسازی برای تأمین بودجه در راستای رفاه حال مردم در سطوح مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است.

کد خبر 5835824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha