۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۲

سرپرست فرمانداری خوسف:

استقرار شهرک انرژی خورشیدی در خوسف پیگیری می شود

استقرار شهرک انرژی خورشیدی در خوسف پیگیری می شود

بیرجند- سرپرست فرمانداری خوسف گفت: با توجه به ظرفیت راه اندازی شهرک تخصصی انرژی خورشیدی در شهرستان، زمینه را برای استقرار این شهرک فراهم خواهیم کرد.

سید علی حسینی در گفت و گو با مهر با اشاره به وضعیت منابع آبی در خوسف بیان کرد: پروژه هزار متر مکعبی خوسف تا هفته دولت به شبکه آبرسانی این شهر متصل خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت آب در روستاهای خوسف بیان کرد: «قصبه و چهکندک» از جمله روستاهایی هستند که از مجتمع براکوه آبرسانی می شوند و مشکل قطعی آب در روستاهایی که از این مجتمع آبرسانی می شوند، وجود دارد.

حسینی ادامه داد: در خصوص این موضوع مقرر شده تأمین آب این روستاها با عنوان پروژه مجتمع آبرسانی براکوه انجام شود و تا ایام الله دهه فجر به افتتاح برسد.

وی با بیان اینکه تأمین آب مجتمع ماژان توسط شرکت آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی در دست اجرا است که امیدواریم تا هفته دولت افتتاح شود، افزود: شبکه آبرسانی شهرک زعفرانیه روستای گل در دو فازدر دست اجرا است.

سرپرست فرمانداری خوسف با اشاره به ظرفیت های شهرستان خوسف، اظهار کرد: ظرفیت های بی نظیر معدنی و صنعتی شهرستان نوید بخش حرکت خوسف در مسیر توسعه و پیشرفت است.

وی با اشاره به ظرفیت راه اندازی شهرک تخصصی انرژی خورشیدی در شهرستان، گفت: با پیگیری این موضوع، زمینه را برای استقرار شهرک انرژی خورشیدی فراهم خواهیم کرد.

حسینی با اشاره به سختی و موانع سرمایه گذاری در استان خراسان جنوبی به عنوان چهارمین استان معدنی کشور، بیان کرد: لازمه جذب سرمایه، فراهم سازی زیرساخت ها است.

کد خبر 5839597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha