۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۹

نماینده مردم دامغان در مجلس:

اعتبارات منابع طبیعی دامغان در دست پیگیری/ طرح های نو شروع می شود

اعتبارات منابع طبیعی دامغان در دست پیگیری/ طرح های نو شروع می شود

دامغان- نماینده دامغان در مجلس بابیان اینکه با پیگیری های به عمل آمده جذب اعتبارات حوزه منابع طبیعی شهرستان در دستور کار است، گفت: با این اعتبارات طرح های نو در منابع طبیعی شروع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر علیزاده برمی ظهر چهارشنبه در بازدید از تورکینست مشارکتی منطقه کوه زر شهرستان دامغان بابیان اینکه برای اجرای طرح‌های منابع طبیعی نیازمند جذب اعتبارات لازم هستیم، ابراز داشت: در همین راستا اعتبارات مورد نیاز جذب و اقدامات فوری انجام شده است.

وی ضمن بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته مجدد تأمین اعتبارات لازم در حوزه منابع طبیعی انجام شده است، افزود: طبق برآوردها با جذب اعتبارات طرح‌های نیمه تمام تکمیل و پروژه‌های جدید آغاز خواهد شد.

نماینده مردم دامغان در مجلس ضمن بیان اینکه به ضرورت و اهمیت اجرای طرح‌های آبخیز داری آنچنان که باید و شاید خیلی توجه نشده است، ابراز داشت: یکی از مهمترین اثرات وجود طرح‌های آبخیز داری در مهار و کنترل سیلاب‌ها است.

علیزاده برمی ضمن بیان اینکه طرح‌های آبخیزداری به سرعت و با هزینه کم قابل اجرا هستند، تصریح کرد: این دومین ویژگی طرح‌های آبخیز داری که می‌تواند به انجام این قبیل پروژه‌ها با توجه به نقش و اهمیت آنها در تقویت سفره‌های زیرزمینی و حفظ آب و خاک منطقه بسیار کمک کند.

وی بابیان اینکه حضور بسیج سازندگی و انجام مأموریت اجرای طرح‌های آبخیزداری به این نهاد هزینه‌های اجرا را کاهش داده و به افزایش کیفیت آنها منتهی شده است، افزود: برخی طرح‌های منابع طبیعی نیز برای اجرا در دست مطالعه است که با توافق‌های به عمل آمده توسط این نهاد انجام می‌شود.

کد خبر 5840751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha