۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۶

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر:

امام حسین(ع) بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان است

امام حسین(ع) بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان است

بوشهر- رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: حضرت امام حسین(ع) بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید هاشم حسینی المدنی صبح شنبه در بازدید از جمعیت هلال احمر شهرستان دیر اظهار داشت: در راستای توسعه فعالیت‌های سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر تلاش‌های خوبی در نقاط مختلف صورت گرفته است.

وی با اشاره به افزایش تعداد اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر به یک میلیون و ۵۲۰ هزار نفر خاطرنشان کرد: روند افزایش اعضای این سازمان همچنان ادامه دارد و شاهد افزایش چشمگیر اعضا هستیم.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر بیان کرد: از مهمترین اهداف ما در سازمان جوانان هلال احمر نگهداشت، توانمندسازی، سازماندهی و به‌کارگیری جوانان است.

وی با اشاره به اجرای طرح شوق رویش در تابستان تاکید کرد: این طرح در اکثر استان‌ها به پایان رسیده است و مرحله کشوری در ایام تابستان اجرایی می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی المدنی با اشاره به اجرای برنامه‌های اردویی خاطرنشان کرد: طرح نوآورانه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به فدراسیون جهانی ارائه ارائه شده است.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر کشور بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان را حضرت امام حسین علیه‌السلام دانست و تاکید کرد: خانواده‌ها بهترین کانون تربیت فرزندان و کودکان و جوانان محسوب می‌شوند.

کد خبر 5842919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha