در واکنش به شهادت جوان فلسطینی؛

جنبش جهاد اسلامی: نابلس همچون کوه آتش برابر اشغالگران ایستاده است

جنبش جهاد اسلامی: نابلس همچون کوه آتش برابر اشغالگران ایستاده است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای شهادت جوان فلسطینی ۱۸ ساله در نابلس را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، جنبش جهاد اسلامی فلسطین درباره شهادت فوزی مخالفه جوان فلسطینی ۱۸ ساله در نابلس که بامداد امروز با شلیک بیش از ۴۰ گلوله به شهادت رسید، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: ما شهادت این جوان فلسطینی را به خانواده وی و اهالی نابلس که به منزله کوه آتش در برابر نظامیان صهیونیست هستند، تسلیت می‌گوئیم.

جنبش جهاد اسلامی در ادامه بیانیه خود آورده است: ما تاکید می‌کنیم که جنایات وحشیانه اشغالگران صهیونیست هرگز نمی‌تواند شعله‌های مقاومت به خیزش درآمده را خاموش کند، بلکه موجب می‌شود این آتش بیش از این، زبانه کشیده و هرگز متوقف نشود.

این جنبش فلسطینی در ادامه بیانیه خود تاکید کرده است: دشمن صهیونیستی باید بداند که مقاومت برای مقابله با جنایاتش با قدرت در میدان حضور دارد و برای دفاع از سرزمین و مقدسات فلسطین جان‌فشانی خواهد کرد.

نظامیان صهیونیست در جریان یورش وحشیانه امروز به نابلس در شمال کرانه باختری یک جوان فلسطینی که سوار بر خودروی خود بود را با شلیک بیش از ۴۰ گلوله به شهادت رساندند. وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که فوزی مخالفه جوان ۱۸ ساله فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها شهید شده است.

کد خبر 5843116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha