۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵

کتاب شهید «مصطفی طالبی» در نراق رونمایی شد

کتاب شهید «مصطفی طالبی» در نراق رونمایی شد

دلیجان- آیین رونمایی از کتاب شهید «مصطفی طالبی» در شهر نراق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح شنبه آئین رونمایی از کتاب شهید مصطفی طالبی در شهر فرهنگ و تاریخ نراق و با حضور مسئولین شهرستان دلیجان برگزار شد.

کتاب آقا مصطفی شامل زندگینامه شهید مصطفی طالبی است که به همت میلاد طالبی برادر زاده شهید و با حمایت‌های مدیریت ادبیات و تاریخ حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی تهیه شده است.

اجرای نمایش توسط گروه هنری تئاتر، شعرخوانی محمد زارعی شاعر برگزیده کشوری و خاطره گویی عباس باقری دوست و همکلاس شهید از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

سرباز وظیفه ارتش مصطفی طالبی فرزند حسین سال ١٣۴١ در شهر نراق از توابع شهرستان دلیجان متولد و تاریخ ١۶ فروردین ١٣۶٢ طی عملیات والفجر یک در جبهه زُبیدات عراق به شهادت رسید.

کتاب شهید «مصطفی طالبی» در نراق رونمایی شد

صحبت از شهید مصطفی طالبی صحبت از شهیدی مظلوم و با وقار، فداکار در زندگی و وقف خانواده است که تحصیل از یک طرف و دستان پینه بسته کارگری برای گذران معیشت زندگی از برجستگی‌های این شهید عزیز است.

شهید مصطفی طالبی معلم نهضت و دلسوزی به حال فقرا، یاور امام خمینی و عضو بسیج بود که با لباس بسیج در جبهه دارخوین از ناحیه چشم آسیب دید و در ادامه با لباس رزم سربازی وارد نبرد با بعثی های متجاوز عراق شد و عمر کوتاهش با برکت، مفید و مؤثر بود.

کد خبر 5843190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha