۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷

به همت جامعه ایمانی مشعر؛

هشتمین گردهمایی ملی فعالان مردمی عرصه اربعین برگزار می‌شود

هشتمین گردهمایی ملی فعالان مردمی عرصه اربعین برگزار می‌شود

هشتمین همایش ملی هیأت‌های فعال در عرصه اربعین با محوریت «اربعین، آوردگاه حرکت عمومی مردم» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، هشتمین همایش ملی هیأت‌های فعال در عرصه اربعین با محوریت «اربعین، آوردگاه حرکت عمومی مردم» برگزار می‌شود.

این همایش در هشتمین سال خود، با انگیزه هماهنگی و هم‌افزایی موکب‌داران، کاروان‌برها و سایر فعالان مردمی اربعین حسینی برگزار خواهد شد.

در این برنامه ضمن گفتمان‌سازی و جریان‌سازی موضوعات مرتبط با اربعین، تلاش می‌شود ایده‌ها و تجربیات فعالان اربعین به اشتراک گذاشته شود. از میان موضوعاتی که در این گردهمایی به آن پرداخته می‌شود می‌توان به موضوعات «جایگاه مردم در حماسه اربعین»، «اربعین و تمدن اسلامی»، «تربیت اربعینی»، «امداد اجتماعی در اربعین»، «اربعین، استکبارستیزی و جبهه مقاومت»، «توطئه دشمن در اربعین ۱۴۰۱» و… اشاره کرد.

این همایش با حضور اساتید و کارشناسان متعدد شامل حجج اسلام علیرضا پناهیان، محسن قنبریان، میراحمدرضا حاجتی و محمد مخبر، سرداراحمد وحیدی، علیرضا زاکانی، حاج‌حسین یکتا، سیداحمد عبودتیان و یعقوب‌سلیمانی در قالب همایش و موکب‌های تخصصی گفتگو برگزار می‌شود.

در این همایش هزار نفر از موکب‌داران و کاروان‌برها و فعالان رسانه‌ای و تبلیغی در زمینه اربعین حسینی حضور خواهند داشت. زمان برگزاری ۵ شنبه و جمعه ۱۹ و ۲۰ مردادماه ۱۴۰۲
در محل تهران، حرم مطهر حضرت روح‌الله است.

کد خبر 5856627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha