۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۳۳

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

جهاد تبیین و امید آفرینی مهمترین رسالت خبرنگاران است

جهاد تبیین و امید آفرینی مهمترین رسالت خبرنگاران است

بندرعباس - فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان گفت: دشمن به دنبال ناامید ساختن ملت ایران است و رسالت خبرنگاران و اهالی رسانه تلاش برای دفع این توطئه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اباذرسالاری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران برای اعتلای فرهنگ، هنر، معارف دینی و آگاهی بخشی آحاد جامعه قدم بر می دارند و پای در عرصه ای مقدس و بی انتها می گذارند که ثمره تلاش او برای جامعه دانایی و آگاهی است.

وی با گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار چون صارمی و آوینی، از این شهدا به نمونه‌هایی از خبرنگاران متعهدی یاد کرد که برای تحقق اهداف متعالی خود، از جان گذشتند که باید ویژگی آنان برای جوانان بازگو شود.

سردار سالاری خاطرنشان کرد: خبرنگاران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی علی الخصوص هشت سال دفاع مقدس، با نشر و پردازش صحیح، دقیق و سریع، با سایر نهادهای نظام در حفظ و نگهداری دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در سایه سار رهبری مدبرانه امام راحل (ره) و امام خامنه‎‌ای (مدظله‌العالی) مجاهدانه ایفای نقش کرده و ثابت قدم مانده‎‌اند و خون سرخ شهیدانی همچون شهید صارمی، همچنین شهیدان جبهه رسانه‌ای استان مهر تاییدی بر مجاهدت‎های آنان در این مسیر نورانی است.

وی به هجمه‌های سنگین دشمن در زمینه‌های مختلف خصوصاً در این برهه از زمان که تحریم را در جنگ اقتصادی و تهاجم فرهنگی را در جنگ فرهنگی علیه ما تحمیل کرده اند، اشاره و مسئولیت خبرنگاران انقلابی در پاسداشت از ارزشهای نظام اسلامی را یادآور شد و گفت: نیاز است که در موضوعات مختلفی مانند اقتصاد مقاومتی و معرفی ارزش‌های اسلامی و دفاع از عزت و اقتدار نظام اسلامی با نگاه زیرکانه و فعالیت‌های هوشمندانه علاوه بر خنثی‌سازی ترفندهای دشمن در جهت بصیرت افزایی و عمق بخشی به باورهای اسلامی و انقلابی در بین عموم جامعه، مجاهدت و از خودگذشتگی بیشتری انجام شود.

کد خبر 5857078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha