۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۵

فرماندار تیران و کرون:

۲۵۰۰ نفر در تیران واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن هستند

۲۵۰۰ نفر در تیران واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن هستند

اصفهان- فرماندار تیران و کرون گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از شهروندان تیران و کرون از طریق سامانه راه و شهرسازی ثبت نام کرده و واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمدی کیا صبح پنجشنبه در بازدید از پروژه‌های مسکن ملی شهرستان تیران و کرون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی ۲ سال اخیر در راستای تأمین زمین برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در سه شهر تیران، رضوان شهر و عسگران اقدام شد.

وی از الحاق ۳۷ هکتار زمین جدید به محدوده شهرستان تیران خبر داد و افزود: به دنبال سفر استاندار اصفهان به رضوان شهر و ابلاغ طرح تفصیلی تأمین زمین در حوزه رضوان شهر صورت گرفت.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: برای تأمین زمین در شهر عسگران نیز تفاهم نامه‌ای بین شهرداری و اداره راه و شهرسازی انجام شده است و ۱۳ هکتار زمین نیز برای احداث طرح نهضت ملی مسکن در این شهر پیش بینی شده است.

وی با اعلام اینکه در شهر تیران ۶۶۰ واحد به صورت برون ساخت پیش بینی شده است که با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تیران و راه و شهرسازی انجام می‌گیرد، ادامه داد: همچنین برای اقشار خاص مثل فرهنگیان نیز مجموعه ۱۰۰ واحدی و ۱۸۵ واحدی ساخته شده است که به مرحله اسکلت و تیغه چینی رسیده است.

محمدی کیا از ساخت یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در ۸ مجموعه روستایی خبر داد که بخشی از واحدها تا پایان امسال و بخشی دیگر تا پایان سال ۱۴۰۴ تحویل داده می‌شود، گفت: ساخت و سازهای روستایی با آورده شخص و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان انجام می‌گیرد.

وی اظهار داشت: پیش بینی برای ۴۵۰ واحد بعدی در نقاطی که مشکل زمین داشتیم الحاق‌های اولیه صورت گرفته است مثل دولت آباد که زمین‌های موقوفه بوده است.

فرماندار تیران و کرون گفت: در حوزه شهرستان تیران و کرون رشد جمعیتی نسبت به استان اصفهان بالاتر هست اما بارگذاری‌ها بسته به نیاز متقاضیان است که بر اساس فراخوان و ثبت نام در مسکن ملی اراضی در اختیار آنها گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: باهمت بنیاد مسکن شهرستان بالغ بر ۱ هزار و ۲۸۳ تن قیر دولتی بین روستاهای شهرستان در دو بخش مرکزی و کرون تخصیص داده شد که در یکسال گذشته حدود ۷۰ درصد قیر دولتی و به بیش از ۱۷ روستای شهرستان توزیع آسفالت انجام گرفت.

محمدی کیا به اجرای کامل طرح هادی در روستاهای شهرستان اشاره کرد و گفت: این طرح با مشارکت دهیاری‌ها و بنیاد مسکن اجرا شده است.

فرماندار تیران و کرون گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از شهروندان تیران و کرون از طریق سامانه راه و شهرسازی ثبت نام کرده و واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن هستند.

کد خبر 5858274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha