۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۳

معاون اداره راهداری لرستان خبر داد؛

آمادگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی لرستان برای خدمت به زائران اربعین

آمادگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی لرستان برای خدمت به زائران اربعین

خرم‌آباد - معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از آمادگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی(ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عبدی امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هماهنگی و مقدمات لازم برای جابه‌جایی زائران و مشتاقان سفر معنوی اربعین با همکاری دستگاه‌های مسئول و به‌ویژه فعالان بخش حمل‌ونقل استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه جلسات کمیته حمل‌ونقل ستاد اربعین استان به‌صورت منظم برگزار و هماهنگی‌های مناسبی بین دستگاه‌های مرتبط عضو این کمیته برقرار شده است، افزود: بررسی و ارسال ظرفیت و لیست ناوگان تحت پوشش شرکت‌ها و مؤسسات اتوبوس‌رانی به تفکیک اتوبوس‌های عادی و vip، چگونگی نظارت بر ضوابط و مقررات حمل‌ونقل از لحاظ رعایت نرخ جابه‌جایی، دستورالعمل‌های مربوط به توشه همراه و غیرهمراه مسافر، نظافت ناوگان و کنترل تجهیزات فنی و موارد مرتبط با ایمنی ناوگان توسط مدیران فنی شرکت‌ها از جمله مواردی است که در این جلسات مورد بررسی قرار گرفته است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با تأکید بر اینکه از تمام ظرفیت ناوگان بخش حمل‌ونقل مسافر استان برای ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به زائران اربعین استفاده می‌شود، گفت: جابه‌جایی ایمن زائران اولویت اول این اداره کل است.

عبدی، تصریح کرد: ظرفیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی شامل ۸۳ شرکت حمل‌ونقل، ۱۰ پایانه مسافربری، ۱۸۳ ناوگان اتوبوس‌رانی، ۵۷۳ ناوگان مینی‌بوس و ۷۶۲ ناوگان سواری کرایه است.

وی بیان کرد: زوار اربعین حسینی در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مشکل در محورهای مواصلاتی استان می‌توانند با شماره‌تلفن ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 5859344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha