۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۱۴

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان:

افزایش کانون‌های پرورش فکری در اولویت قرار دارد

افزایش کانون‌های پرورش فکری در اولویت قرار دارد

گرگان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان از افزایش مراکز کانون پرورش فکری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، الهه غیناقی ظهر شنبه در مراسم معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با بیان اینکه افزایش آمار عضویت کانون در اولویت کاری ما قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: این اتفاق با هدف اینکه خانواده‌ها آشنایی بیشتری در راستای فعالیت‌های کانون برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان داشته باشند انجام خواهد شد.

وی ارتقای علمی مربیان، بهره گیری از تجارب نیروهای پرتوان جوان و انقلابی و ترویج روحیه نشاط شادی آفرین و شناخت استعدادها در بین کودکان و نوجوانان استان از برنامه‌های مهم کانون گلستان دانست و افزود: رسالت ما این است که هر جا کودک و نوجوان هست باید یک کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوان هم آنجا باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: توجه به ظرفیت‌های استان و تلاش برای تقویت برنامه‌های کانون و ارتباط تنگاتنگ با مدارس برای گرایش، بیشتر جوانان از اقداماتی است که در دستور کار قرار داده شده است.

وی اظهار کرد: توجه به محلات و مناطق کم برخوردار و مناطق محروم برای توجه به نیازهای کودکان و نو جوانان در دستور کار جدی کانون قرار دارد.

گفتنی است الهه غیناقی با حضور محمدرضا کریمی صارمی مدیر تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان معارفه شد.

کد خبر 5859694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha