۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۳۰

دادستان اسلام آبادغرب خبر داد؛

برخورد قانونی با هنجارشکنان فضای مجازی در اسلام آبادغرب

برخورد قانونی با هنجارشکنان فضای مجازی در اسلام آبادغرب

کرمانشاه- دادستان اسلام آبادغرب از برخورد قانونی با هنجارشکنان فضای مجازی در اسلام آبادغرب و حمایت از مطالبه گری امام جمعه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سجاد ملایری در جمع مردم اظهار داشت: حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته همانند خطبه‌های نماز جمعه هفته‌های قبل به بیان برخی مشکلات و مطالبات مردم پرداخت که روز گذشته با انتشار استوری در فضای مجازی نسبت به بیان مطالبات واکنشی نشان داده شد که این واکنش منجر به ناراحتی مردم اسلام آبادغرب و گردهمایی ظهر امروز آنان در دفتر امام جمعه و اعلام حمایت از مواضع ایشان شد.

وی بیان کرد: مطالب دیگری از شخص مذکور در فضای مجازی دیده شده که به مقدسات توهین کرده است و بنده به عنوان دادستان تعهد می‌دهم که در چهارچوب قانون برخورد لازم صورت خواهد گرفت و به اطلاع اصحاب رسانه می‌رسد.

وی افزود: اگر امروز در مقابل این هجمه‌ها نایستیم هر روز باید شاهد این موارد باشین و بنده بر خود واجب می‌دانم که در چهارچوب قانون اقدامات لازم را انجام دهم و حمایت از امام جمعه را هم واجب می‌دانم و از مردم می‌خواهم که آرامش خود را حفظ کنند.

حمیدرضا کرمی، فرماندار اسلام آبادغرب هم در صحبت با مردم، گفت: درگیری با امام جمعه برای مردم شهر شهیدان مرصاد قابل پذیرش نیست و اتفاق پیش آمده به صورت قانونی پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: اگر مطلبی در نماز جمعه بیان می‌شود حتماً پیگیری‌ها به جایی رسیده است که باید در نماز جمعه بیان شود و نمونه‌های مطالب بیان شده بحث بیمارستان، ادارات خدمات رسان و موارد دیگر است که در نظر مردم معقول افتاد.

کرمی مطرح کرد: جایگاه امام جمعه یک جایگاه معنوی است و ما حرکات اتفاق افتاده را محکوم می‌کنیم و حامی امام جمعه هستیم. حجت‌الاسلام اسلام جعفری رئیس حوزه علمیه اسلام آبادغرب نیز اظهار کرد: طلاب و حوزه تابع امام جمعه هستند و اگر چنین حرکاتی در گذشته پیگیری می‌شد امروز شاهد تکرار آن نبودیم.

حجت‌الاسلام سید روح الله زمانی موسوی هم در بین مردم اظهار کرد: از مردم اسلام آبادغرب تشکر ویژه دارم و حضور امروز شما باعث ایجاد انگیزه و ادامه مسیر در من شد و نهایت سعی را برای این شهرستان مظلوم انجام می‌دهیم.

وی افزود: توقع مردم از نماز جمعه این است نماز جمعه که با زندگی مردم عجین باشد و گره‌گشایی کند نه صرفاً در مناسبات فعالیت داشته باشد و می‌توان واکنش‌های شخصی را ندید گرفت اما وقتی در جامعه منعکس می‌شود باید برخورد شود.

امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: برخورد با برخی اتفاقات باید با صعه صدر باشد و برخورد قانونی باید طوری باشد که فرد متنبه شود و طوری نباشد که از دایره نظام خارج و ضد انقلاب شود. گفتی است مردم اسلام آبادغرب در پایان این گردهمایی خواستار برخورد ریشه‌ای با این موضوع و اتفاقات گذشته شدند.

کد خبر 5860679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha