۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۴۷

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری:

رونق اشتغال راه‌حل برون رفت از مشکلات فعلی کشور است

رونق اشتغال راه‌حل برون رفت از مشکلات فعلی کشور است

شهرکرد_رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: به طور قطع افزایش تولید و رونق اشتغال راه حل برون رفت از مشکلات و گرفتاری‌های فعلی کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رزم صبح پنجشنبه در جریان بازدید از یک کارخانه موکت سازی در شهرک صنعتی بروجن، با بیان اینکه تحقق شعار سال موجبات رفع بسیاری از مشکلات و آسیب اجتماعی را فراهم می‌آورد اظهار کرد: قریب به ۱۵ سال است پرداختن به شعارهای اقتصادی از اولویت‌های مهم مقام معظم رهبری بوده است.

وی افزود: تعیین شعارهای اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری یعنی اهتمام به تولید و امور اقتصادی از اقتضائات، ضرورت‌ها و اولویت‌های روز کشور است.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به طور قطع افزایش تولید و رونق اشتغال راه حل برون رفت از مشکلات و گرفتاری‌های فعلی است و لذا تمامی مسئولان و خدمتگزاران به نظام و انقلاب باید با جهت دادن حرکت کشور به سوی رفع مشکلات اقتصادی، جامعه را به سمت پیشرفت و تعالی رهنمون سازند.

رزم عنوان کرد: دستگاه قضائی چهارمحال و بختیاری در راستای این وظیفه خطیر و قانونی با جدیت سیاست‌های ابلاغی ستاد اقتصاد مقاومتی را پیگیری و با تشکیل جلسات مستمر ستاد اقتصاد مقاومتی و کمیته رفع موانع تولید برای توسعه اشتغال و حمایت از بنگاه‌های تولیدی گام برمی‌دارد.

کد خبر 5863579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha