۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۶:۳۷

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام خبر داد؛

زیرگذرارغوان ورودی شهر ایلام در آستانه بهره برداری

زیرگذرارغوان ورودی شهر ایلام در آستانه بهره برداری

ایلام-مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: زیرگذرارغوان ورودی شهر ایلام در آستانه بهره برداری است و در اربعین مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشاد دوستی اظهار کرد: ورودی شهر ایلام از سمت کرمانشاه- حمیل- سرابله پر ترددترین مسیر ورود به استان است که در ادامه به کنارگذر شرقی شهر ایلام و محور ایلام- مهران منتهی می‌شود، به دلیل ایمن سازی و رفع گره ترافیکی ورودی شهر ایلام در میدان ارغوان درسالهای گذشته پلهای روگذر تقاطع غیر همسطح ارغوان اجرایی و تکمیل شده است.

وی گفت: عملیات زیرگذر ارغوان نیز به منظور هدایت وسایل نقلیه از کنارگذرشرقی و جاده ارغوان به داخل شهر به مرحله اجرا درآمد که با اجرای عملیات آسفالت ظرف چندروز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص عملیات اجرایی زیرگذر ارغوان گفت: طول مسیر زیر گذر ارغوان ۷۰۰ متر است که برای احداث آن ۶۰ هزار مترمکعب خاکبرداری و ۱۵ هزار متر مکعب خاکریزی به انجام رسیده و برای اجرای پل و دیوارهای اطراف آن ۲۰ هزار مترمکعب عملیات بتن ریزی صورت گرفته است.

دوستی اعتبار هزینه شده برای احداث زیرگذر ارغوان را ۸۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: قیر پاشی برای آسفالت این پروژه امروز ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ آغاز شد و ظرف چند روز آینده آسفالت پروژه انجام خواهد شد و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 5864133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha