۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۲۷

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان:

۲ تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب آهن ۱۶ مصدوم داشت

۲ تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب آهن ۱۶ مصدوم داشت

اصفهان - سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۶ نفر در دو تصادف زنجیره‌ای در یک نقطه در اتوبان ذوب‌آهن خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه ترافیکی در استان اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲۲ و ۱۷ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه تصادف زنجیره‌ای بوده و چهار خودروی پراید، سمند، پارس و روآ با یکدیگر برخورد کرده‌اند، ادامه داد: این حادثه در اتوبان ذوب آهن روبه‌روی کرسگان اتفاق افتاده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه افزود: ۹ نفر شامل چهار مرد، چهار خانم و یک کودک پسر در این حادثه مصدوم شدند.

وی اضافه کرد: چهار نفر از مصدومان به بیمارستان شفا کلیشاد منتقل شده و پنج نفر با دریافت مراقبت‌های سرپایی رضایت به اعزام ندادند.
عابدی همچنین به وقوع تصادف زنجیره‌ای دیگری در همین نقطه اشاره کرد و ادامه داد: این حادثه نیز ساعت ۲۳ و ۲ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه نیز ۲ خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پژو اس ال ایکس با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه گفت: این حادثه نیز ۷ مصدوم شامل ۵ مرد و ۲ خانم داشت که برای درمان به بیمارستان امام خمینی فلاورجان منتقل شدند.

کد خبر 5864143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha