۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۵۶

افتتاح نمایشگاه نقاشی‌های دیجیتال «سفر به ۶۱ هجری» در شفق

افتتاح نمایشگاه نقاشی‌های دیجیتال «سفر به ۶۱ هجری» در شفق

آیین افتتاحیه نمایشگاه «سفر به ۶۱ هجری» مجموعه نقاشی‌های دیجیتال و طرح‌های گرافیکی تبیان آنلاین در فرهنگسرای خانواده برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در آئین افتتاحیه نمایشگاه «سفر به ۶۱ هجری» که ۲۵ مرداد ماه در فرهنگسرای خانواده برگزار شد حجت الاسلام روح‌الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، شیوا مقدم رئیس فرهنگسرای خانواده، سیدرضا کاظمی مدیرعامل مؤسسه تبیان و یاشار عبدالحسین‌زاده معاون تولید محتوا و رسانه مؤسسه تبیان حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم شیوا مقدم رئیس فرهنگسرای خانواده ضمن خیرمقدم به حاضران در مراسم گفت: در فرهنگسرا به هر آنچه که بتواند در تحکیم خانواده و حفظ ارزش های ملی و مذهبی کمک کند می‌پردازیم؛ ترویج فرهنگ عاشورایی و زنده نگه داشتن واقعه کربلا برای جوانان و نوجوانان بسیار اثرگذار و ارزشمند است. ما موظف هستیم در حفظ و انتقال نسلی ارزش‌های فرهنگی خود کوشا باشیم؛ با ابزار هنر می‌توانیم در این مهم، مؤثر واقع شویم.

وی در ادامه عنوان کرد: مؤسسه تبیان از مجموعه‌های بسیار موفق است که از جوانان مستعد تشکیل شده که با استفاده از ابزارها و روش‌های جدید هنری آثار بسیار ارزشمندی را در دهه اول محرم خلق کردند و خرسندیم در فرهنگسرای خانواده توانستیم آن‌ها را به نمایش بگذاریم.

افتتاح نمایشگاه نقاشی‌های دیجیتال «سفر به ۶۱ هجری» در شفق

در ادامه حجت‌الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: آثار جوانان کشورمان در حوزه خانواده، فرهنگ و هنر بسیار قابل تقدیر و شایسته است و امیدوارم برای زندگی بهتر مردم کشور ثمربخش باشد.

جریان‌سازی همراه با تجلی هنری

کاظمی مدیر عامل مؤسسه تبیان هم در ادامه مراسم توضیحاتی را درباره فعالیت‌های تبیان آنلاین ارائه داد و گفت: ما در مجموعه تبیان سعی کردیم تولیدهای هنری و فرهنگی‌مان را در تجلی هنری و بروز تصویری نشان دهیم، تا با این فعالیت‌ها به کمک جامعه بیاییم و بتوانیم اتفاقات بهتری را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم از این دست اتفاقات به برکت اهل‌بیت علیهم‌السلام را در مجموعه خودمان توسعه و افزایش دهیم تا بتوانیم در جامعه جریان‌سازی قابل اعتنایی داشته باشیم.

افتتاح نمایشگاه نقاشی‌های دیجیتال «سفر به ۶۱ هجری» در شفق

در پایان این مراسم از آذین خسروی، فرناز شمیمی و فرشاد خسروی طراحان گرافیک این نمایشگاه قدردانی شد.

نمایشگاه «سفر به ۶۱ هجری» دومین همکاری مشترک مؤسسه فرهنگی هنری تبیان نور و فرهنگسرای خانواده است. علاقه مندان برای بازدید از آثار نمایشگاه یاد شده می‌توانند تا ۳۱ مرداد از ساعت ۹ تا ۱۹ به نگارخانه شفق به نشانی خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق، فرهنگسرای خانواده مراجعه کنند.

کد خبر 5864357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha