۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۵۲

فرمانده انتظامی هرمزگان عنوان کرد؛

کشف ۱۲۰۰ کیلو تریاک در هرمزگان

کشف ۱۲۰۰ کیلو تریاک در هرمزگان

بندرعباس - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در هفته گذشته بیش از یک تن و ۲۱۱ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان گفت: در راستای اجرای طرح های پاکسازی و به منظور مبارزه جدی با سوداگران مرگ و پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردمی در جهت ارتقا امنیت اجتماعی، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر کلیه محورهای مواصلاتی، طرح پاکسازی نقاط آلوده در سراسر استان به مدت یک هفته اجرا شد.

وی افزود: مأموران انتظامی استان در این مدت ضمن شناسایی و توقیف ۶دستگاه خودرو حامل مواد مخدر جمعا یک تن و ۲۱۱کیلو و ۱۴۱ گرم انواع مواد مخدرکشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در این طرح با تلاش همه جانبه مأموران، یک باند مواد مخدر متلاشی و ۱۱قاچاقچی مواد مخدر، ۲۵خرده فروش و توزیع کننده مواد شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

سردار علی اکبر جاویدان با اشاره به جمع آوری ۳۲۷ معتاد متجاهر و بلامکان در اجرای این طرح ، ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، امنیت را حق قانونی شهروندان دانسته و بیان داشت: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5865230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      18 16
      سلام خسته نباشید خدا کنه زحمات این مامورین از جان گذشته به هدر نره وقاضی محترم با یک سند متهمان رو آزاد نکنه که دوباره بدون ترس این کارو ادامه بدن
    • ابی IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      10 0
      کسانی که با مواد می‌گیرند آدم های فریب خورده هستن که از ناچاری و بیکاری در دام افتادن .وسرکردگان مافیا در هتل های دبی و پاکستان خوش میگدرونن