۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۲۹

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان تاکید کرد؛

تبدیل همدان به مسیر ترانزیتی زیارتی و گردشگری مردم عراق

تبدیل همدان به مسیر ترانزیتی زیارتی و گردشگری مردم عراق

همدان- معاون فرماندار همدان با بیان اینکه همدان برای مردم عراق مسیر زیارتی و گردشگری تفریحی محسوب می‌شود؛ گفت: یکسال اخیر ورود گردشگران از کشور عراق به همدان افزایش بسیار زیادی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله ربانی مهر شنبه در حاشیه بازدید از مجموعه گردشگری عصر طلایی هگمتانه همدان که به همراه رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان همدان و جمعی از مدیران آژانس‌های گردشگری و زیارتی همدان انجام شد، بر لزوم همکاری دستگاه‌های خدمت رسان با مراکز گردشگری و تفریحی همدان تاکید کرد و گفت: گردشگری یکی از محورهای اصلی توسعه همدان است و همه باید برای توسعه فضاهای مختص گردشگری در این شهر کمک کنند.

وی، خواستار همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمت رسان در این زمینه شد و افزود: تبلیغات و اطلاع رسانی از ظرفیت‌های گردشگری همدان باعث رونق گردشگری می‌شود و از ظرفیت رسانه‌ها و فعالین و تشکل‌های گردشگری باید کمک گرفت.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان یادآور شد: یکسال اخیر ورود مسافرین و گردشگران از کشور عراق به همدان افزایش بسیار زیادی داشته است و هر روز این زائرین افزایش پیدا می‌کند.

ربانی مهر با بیان اینکه همدان برای مردم عراق مسیر زیارتی و گردشگری تفریحی محسوب می‌شود؛ افزود: ظرفیت خوبی برای توسعه روابط بین شهر همدان و دیگر شهرهای عراق است و بیشتر زائرین عراقی برای سفر به قم و مشهد از مسیر همدان استفاده می‌کنند.

وی افزود: پروژه ۶ هکتاری عصر طلایی هگمتانه یک زمین ۶۱ هزار مترمربعی است که درحال حاضر ۸۶ سوئیت آن فعال و در حال خدمت رسانی به مردم است و چند فاز دیگر آن در دست اقدام است.

کد خبر 5865318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha