۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۵۱

امام جمعه شاهرود:

موانع توسعه از پیش پای مردم برداشته شود/ جامعه نیازمند امیدآفرینی

موانع توسعه از پیش پای مردم برداشته شود/ جامعه نیازمند امیدآفرینی

شاهرود- امام جمعه شاهرود بابیان اینکه شاهرود از عدم بیان به موقع موانع توسعه آسیب دیده است، گفت: این موانع باید از پیش روی مردم برداشته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی ظهر پنج شنبه در مراسم آغاز برنامه‌های هفته دولت در جمع فرماندار، مدیران و رؤسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه گلایه‌های به حق مردم شهرستان شاهرود باید پاسخ داده شود، ابراز داشت: هفته دولت باید به فرصت مناسب برای خدمتگزاری به مردم و امید بخشی به جامعه تبدیل شود.

وی ضمن بیان اینکه شاهرود از عدم بیان به موقع موانع توسعه از سوی مسئولان مربوط بسیار آسیب دیده است، افزود: می‌بایست در هفته دولت این موانع شناسایی و برای آنها راه حل های مناسب مطرح شود.

امام جمعه شاهرود بابیان اینکه موفقیت‌ها نیز در شهرستان کم نبوده‌اند، ابراز داشت: مسئولان مربوطه باید آنها را نیز احصا و در راستای افزایش امید بخشی به جامعه موارد موفقیت را در شاهرود بیان کنند.

امینی ضمن بیان اینکه امروز جامعه بیش از گذشته به روحیه امید نیازمند است، تصریح کرد: از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان انتظار می‌رود تا با دقت و ظرافت خاصی این موارد را از تریبون‌های مختلف مطرح کنند قطعاً این مردم آگاه و فهیم قدردان تلاش شما خواهند بود.

وی ضمن بیان اینکه بخش عمده مردم از خدمات مثبت صورت گرفته مطلع نیستند، افزود: این همان برنامه‌ریزی دشمن برای مأیوس کردن مردم از خدمات نظام است لذا در هفته دولت باید نقاط مثبت شهرستان به استحضار عموم رسانده شود.

کد خبر 5869651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha