۵ شهریور ۱۴۰۲، ۷:۴۳

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

تقویت امید و ایمان رمز پیشرفت کشور است

تقویت امید و ایمان رمز پیشرفت کشور است

ساری- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تقویت امید و ایمان را رمز و اساس در عرصه پیشرفت کشور یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی شنبه شب در جمع فعالان فرهنگی جبهه انقلاب استان مازندران گفت: انعکاس وسیع دستاوردهای دولت موجب تقویت امید و انسجام ملی در کشور خواهد شد زیرا تقویت امید و ایمان در کشور رمز اساس در عرصه پیشرفت است.

این مسئول استانی با تاکید بر اهمیت حوزه فرهنگ در اعتلای کشور ادامه داد: حوزه فرهنگ پیشران تحول آفرین و بستر تعالی بخش انقلاب است.

وی تلاش جبهه استکبار در تقابل فرهنگی با کشورمان را یادآور شد و افزود: جنگ امروز ما با نظام سلطه بین الملل در میدان فرهنگی است.

سلگی، هدف استکبار در جنگ فرهنگی را سلطه فکری بر جوانان و آینده سازان کشور دانست و خاطرنشان کرد: جوانان با ایمان و پرشور کشورمان با پیشتازی در عرصه‌های پیشران مانند صنعت هسته‌ای و دانش‌های نوپدید نقشه‌های شوم استکبار و اذنابش را خنثی و بی اثر کردند.

وی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته و سو استفاده دشمنان از احساسات نوجوانان و جوانان اظهار کرد: تلاش برای گفتگوهای اقناعی با جوانان و نوجوانان حول مؤلفه‌های فرهنگی برای تقویت امید و انسجام ملی ضرورت دارد.

معاون استاندار مازندران هفته دولت را فرصت مغتنمی برای بازگویی خدمات درخشان دولت در بین مردم دانست و افزود: انعکاس خدمات عظیم دولت در عرصه‌های گوناگون موجب استحکام پایه‌های حکمرانی در کشور خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: دولت سیزدهم در عرصه تعاملات اجتماعی رکورد دار گفتگوی بی واسطه با مردم است.

سلگی با اشاره به اهمیت تلاش فعالان فرهنگی جبهه انقلاب در این ارتباط گفت: رسالت خطیر یاران جبهه انقلاب در مقطع کنونی تقویت همبستگی ملی و افزایش اعتماد عمومی در کشور است.

وی اظهار کرد: دولت سیزدهم مسیر روشنی را با تکیه بر انگاره‌های جهادی و انقلابی در عرصه حکمرانی و پیشرفت کشور گشوده است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری عظیم دولت سیزدهم در فعالیت‌های اقتصادی مازندران طی دوسال گذشته محصول بکارگیری اراده‌های پرشور ایمانی و مدیران انقلابی تحول آفرین است.

کد خبر 5871646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha