۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۴۳

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران:

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران در اولویت مسئولان باشد

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران در اولویت مسئولان باشد

ساری- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: تکمیل پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان باید در اولویت کار مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی ظهر چهارشنبه در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر ساری با بیان اینکه رفع مشکلات مردم از خالصانه ترین کارهاست، کار در شهرداری را نوعی مجاهدت و خدمت پر اجر به درگاه الهی دانست و اظهار داشت: از همکاری این مجموعه در ترویج و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و شهدا قدرانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران یکی از افتخارات این استان محسوب می‌شود، افزود: این مرکز به عنوان بزرگترین مرکز فرهنگی در کشور نماد ایثار، مقاومت و ایستادگی مردم استان در دفاع مقدس بوده و مکانی برای کسب معرفت شهدایی برای زائران امام رضا (ع)، مسافران و گردشگران است و باید از حماسه‌های مردم استان در دوران باعظمت دفاع مقدس در این مرکز آشنا شوند.

سرهنگ پاسدار سلامی با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران مصداق عمل صالح است، اضافه کرد: کار در این مرکز کار پرعیار، مجاهدت و در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا محسوب می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: پروژه‌ها و طرح‌های مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران متصل به انقلاب، ارزش‌های انقلابی و سیره شهداست و باید در اولویت کار مسئولین قرار گیرد و ما نیز وظیفه پشتیبانی از آن را برعهده داریم.

وی در ادامه با بیان اینکه در حوزه فضای سبز و محوطه سازی نیازمند حضور تیم تخصصی در این مرکز هستیم، خواستار همکاری شهرداری ساری در این بخش شد و گفت: همچنین برای حل مسئله معارضین زمین‌های داخل طرح و رفع مشکلات مربوط به این بخش نیز نیازمند اهتمام ویژه هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس و تقارن آن با هفته وحدت خاطرنشان کرد: برگزاری پرشکوه مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس، کمک در برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، پشتیبانی از اعزام دانش آموزان و دانشجویان بازدیدکننده از این مرکز و ایجاد کارگروه فضاسازی مد نظر است.

برپایی ۶ موکب خدماتی شهرداری ساری در مسیر پیاده روی اربعین حسینی

«محمد حسین قبادی شهردار ساری، نیز با اشاره به اینکه شهرداری ساری در حوزه دفاع مقدس و شهدا اقدامات ارزشمندی انجام داده است، فضاسازی شهری، برپایی مراسم جشن غدیر، برپایی عصر شعر آئینی، بزرگداشت شهدا، تشییع شهدای گمنام و خان‌طومان، یادواره‌های شهدا، برنامه‌های فرهنگی، فضاسازی شهری در مناسبت‌های مختلف از جمله اربعین حسینی و اجرای تعزیه خوانی را از جمله برنامه‌هایی دانست که با مشارکت و همکاری شهرداری ساری برگزار شده است.

قبادی از برپایی ۶ موکب خدماتی در مسیر پیاده روی اربعین حسینی خبر داد و گفت: همچنین برای جاماندگان از اربعین، مراسم پیاده روی و برپایی موکب‌های شهری با همکاری سپاه کربلا انجام خواهد شد.

کد خبر 5875020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha