۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۵۰

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش وپرورش چهارمحال و بختیاری:

عقد قرارداد سرویس مدارس توسط اولیا با شرکت ممنوع است

عقد قرارداد سرویس مدارس توسط اولیا با شرکت ممنوع است

شهرکرد_رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش وپرورش چهارمحال و بختیاری گفت:قرارداد مستقیم شرکت‌ها با اولیا ممنوع بوده و صرفاً باید شرکت‌ها با مدارس قرارداد منعقد کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ذوالفقار علیخانی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی جلسات کمیسیون ماده ۱۸ با موضوع ساماندهی سرویس حمل و نقل دانش‌آموزان که با حضور نمایندگان آموزش و پرورش، اولیا و مربیان، شهرداری شهرکرد، پلیس راهور و همراهی سایر عوامل مؤثر برگزار شد، شرایط سرویس مدارس به‌منظور برنامه‌ریزی جهت حمل و نقل ایمن دانش‌آموزان بررسی شد.

وی افزود: در این جلسات ضمن معرفی ۲۲ شرکت حمل و نقل دارای مجوز به مدارس و ارسال بخشنامه‌های مربوطه، نرخ‌نامه حمل و نقل بر اساس شرایط اقتصادی و مسافت طی شده تعیین و به تأیید شورای اسلامی و کمیسیون تطبیق فرمانداری شهرکرد رسید و به مدارس ناحیه یک دو شهرکرد ابلاغ شد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: مدت قرارداد برای مقطع ابتدایی هفت ماه و نیم یعنی تا پایان اردیبهشت‌ماه و در مقاطع متوسطه هشت ماه و نیم است و هزینه ایام امتحانات دی‌ماه و خردادماه به شرط ارائه خدمات بوده و تعطیلات عید نیز جز قرارداد نیست.

علیخانی بیان داشت: قرارداد مستقیم شرکت‌ها با اولیا ممنوع بوده و صرفاً باید شرکت‌ها با مدارس قرارداد منعقد کنند.

وی خاطرنشان کرد: وجه قرارداد الزاماً باید به حساب مدارس واریز شود به این صورت که ۴۰ درصد وجه قرارداد هنگام ثبت نام و مابقی قرارداد حداکثر تا اسفندماه از سوی اولیا تسویه می‌شود.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری یادآور شد: وجه شرکت‌ها بر اساس کارکرد بوده و به‌صورت ماهانه می‌بایست توسط مدارس به شرکت‌ها پرداخت شود.

علیخانی گفت: رعایت کلیه ضوابط و مقررات الزامی بوده و کلیه عوامل مسئول و پاسخگو هستند.

وی به لزوم رعایت ظرفیت سرنشین توسط سرویس‌های مدارس اشاره کرد و ادامه داد: مسئولیت رعایت تعداد سرنشین‌ها با رانندگان سرویس‌های مدارس است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد قانونی با متخلف صورت می‌گیرد.

کد خبر 5878583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha