۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۲۹

سخنگوی مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین بندرعباس اعلام کرد؛

آمادگی ۳۲ موکب برای پذیرائی از جاماندگان اربعین در بندرعباس

آمادگی ۳۲ موکب برای پذیرائی از جاماندگان اربعین در بندرعباس

بندرعباس - سخنگوی مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در بندرعباس گفت: تا کنون ۳۲موکب برای پذیرائی از مراسم جاماندگان اربعین در بندرعباس اعلام آمادگی کردند.

مهدی احترامی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تا کنون ۳۲ موکب برای پذیرایی از مراسم جاماندگان اربعین که در روز اربعین از پارک دباغیان تا مسجد جامع برگزار خواهد شد، در مسیر پیاده روی مستقر می‌شوند و از جاماندگان پیاده روی اربعین پذیرایی می‌کنند.

احترامی ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام اربعین سرور و سالار شهیدان با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در بندرعباس اظهار کرد: بحمدلله تهمیدات خوبی در راستای برگزاری این مراسم معنوی در سطح استان اندیشیده شده است.

وی گفت: پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی همچون سالهای گذشته در بندرعباس و در برخی از شهرستانهای استان با حضور عاشقان و دوستداران اهل بیت علیهم السلام برگزار می‌شود.

احترامی ادامه داد: طی جلسات متعدد تاکید شده که از کلیه ظرفیت‌های موجود برای خدمات‌رسانی به زائران در مسیر پیاده روی استفاده شود و برای این منظور تمهیدات لازم برای برپایی مواکب جاماندگان اربعین حسینی و ایستگاه‌های صلواتی و سایر خدمات اتخاذ شده است.

سخنگوی مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در بندرعباس یادآور شد: تا کنون ۳۲ موکب برای پذیرایی از جاماندگان اربعین در بندرعباس اعلام آمادگی کردند و در روز اربعین در مسیر پیاده روی مستقر خواهند شد و از جاماندگان پیاده روی اربعین پذیرایی می‌کنند.

سخنگوی مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در بندرعباس عنوان داشت: در جلسه‌ای که روز گذشته در سالن کنفرانس تبلیغات اسلامی هرمزگان با حضور موکب داران و نهادهای پشتیبان برگزار شد، در خصوص تأمین امنیت سازه‌های مواکب، جانمایی و زیباسازی مواکب، آماده سازی و تحویل سازه‌های مواکب، تبلیغات و اطلاع رسانی شهری و نصب بنرهای مراسم، اطلاع رسانی عمومی در رسانه استانی (پخش موشن جاماندگان؛ زیر نویس اطلاعیه‌های مختلف؛ گفت وگوی ویژه خبری مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان برنامه ریزی شد.

کد خبر 5878650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha