۲۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۰۷

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

۲ محموله قاچاق به ارزش ۲۲ میلیارد ریال در آذربایجان غربی کشف شد

۲ محموله قاچاق به ارزش ۲۲ میلیارد ریال در آذربایجان غربی کشف شد

ارومیه - فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت:۲ محموله قاچاق به ارزش ۲۲ میلیارد ریال در شهرهای ارومیه و خوی کشف و چهار نفر در این زمینه دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رحیم جهانبخش در خصوص کشف محموله لباس قاچاق در ارومیه اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان، از ورود محوله البسه قاچاق شامل بیش از پنج هزار ثوب لباس و یک هزار و ۶۱۵ قلم لوازم آرایشی به شهر ارومیه از مسیر جاده انهر مطلع و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه با هوشیاری مأموران پلیس امنیت اقتصادی در نهایت ۲ دستگاه خودرو شناسایی و توقیف شد، افزود: در بازرسی از خودروها، پنج هزار و ۲۷ ثوب البسه خارجی قاچاق کشف شد.

جهانبخش ارزش این میزان کالا را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: در این رابطه سه نفر متهم دستگیر و به همراه ۲ دستگاه خودرو توقیفی، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی خوی هم از کشف لوازم آرایشی به صورت قاچاق در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: مأموران انتظامی شهرستان خوی، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ کیومرث پاکدل گفت: در بازرسی از خودرو، یک‌هزار و ۶۱۵ قلم انواع لوازم آرایشی کشف شد که ارزش ریالی آنها به ۲ میلیارد ریال می‌رسد.

وی افزود: در این رابطه نیز متهم دستگیر شده به همراه خودرو توقیفی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 5883522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمود IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
      14 0
      اگر پوشاک و البسه باشد اینها که قاچاق نیست قاچاق یعنی مواد مخدر به گرفتن پوشاک و اجناس معمولی مردم اصلا افتخار نکنید اینها افتخار که نیست بلکه ازضعف هست شما اگر راست می‌گویید جلو مواد مخدر و دزدی های دولتی و رانده و وام های کلان و زمین خواری و غیره را کنترل کنید فرافکنی ممنوع
    • ژیلا IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      14 1
      آخه نمی‌دونیم لباس یا وسایل آرایش شد قاچاق بجاش فساد و گرانی رو جمع کنن بهتره مردم از گرانی میرن راههای خلاف
    • محمد عماانی IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
      9 0
      سلام اگه دنبال قاچاق هستید جرا نمیرید مرز افغانستان جلو تریاک حشیش نمیگیری
    • IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
      1 0
      عالی