۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۰۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد بوشهر خبر داد؛

حمایت از آثار فاخر و ماندگار فرهنگی و هنری در استان بوشهر

حمایت از آثار فاخر و ماندگار فرهنگی و هنری در استان بوشهر

بوشهر- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: حمایت از آثار فاخر و ماندگار فرهنگی و هنری در استان بوشهر در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم افروغ ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر اظهار داشت: تأثیرگذاری حوزه فرهنگی و هنر در جامعه و انجام این فعالیت حضور میدانی لازم دارد و باید به صورت ویژه و از نزدیک دنبال شود.

وی بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که متولی حوزه فرهنگ و هنر است که شامل مؤسسات فرهنگی و هنری، مؤسسات دیجیتال، کتاب و کتاب خوانی، مطبوعات، سینما، کانون آگهی و تبلیغات، چاپ و نشر، آموزش‌های مهارتی فرهنگ و هنر و صندوق بیمه هنرمندان می‌شود.

افروغ اظهار کرد: توجه به آثار فاخر و ماندگار فرهنگی و هنری از رسالت‌های این اداره کل است و در دستور کار معاونت‌های مجموعه قرار گرفته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: تلفیق ایثار و شهادت با حوزه فرهنگ و هنر جهت معرفی و آشنایی این بخش و انتقال به نسل‌های آینده از نیازهای ضروری جامعه است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بر تعامل و همکاری در حوزه فرهنگ و هنر و ایثار و شهادت میان دو دستگاه تاکید ویژه داشتند.

کد خبر 5885316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha