۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۲۳:۳۷

مدیرکل بنیاد شهید لرستان:

۱۴۰اثر به جشنواره بین‌المللی موسیقی «نوای مهر» در لرستان ارسال شد

۱۴۰اثر به جشنواره بین‌المللی موسیقی «نوای مهر» در لرستان ارسال شد

خرم‌آباد - مدیرکل بنیاد شهید و امر ایثارگران لرستان گفت: ۱۴۰ اثر به جشنواره بین‌المللی موسیقی «نوای مهر» در لرستان ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام هبت اله هاشمی امروز چهارشنبه در جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران با تسلیت سالروز شهادت امام رضا (ع) و رحلت پیامبر اسلام، اظهار داشت: سبک و سیره علمی، عملی و اخلاقی پیامبر اسلام در زندگی فردی و اجتماعی ما الگو است.

وی با تبریک به کارشناس روابط‌عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در راستای کسب مقام برگزیده در مسابقه منطقه‌ای «مَحرم مُحرم»، افزود: تجربه بزرگ‌ترها و اعتماد به قشر جوان سبب پیشرفت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امر ایثارگران لرستان در ادامه با اشاره به اینکه در بحث اربعین اتفاقی در نجف رقم خورد که در نوع خودش بی‌نظیر و کم‌نظیر بود، عنوان کرد: در بین همه دستگاه‌های اجرایی در بحث اربعین بنیاد شهید استان خوش درخشید و تشکل‌ها به‌صورت خودجوش نقش‌آفرینی کردند.

حجت‌الاسلام هاشمی در ادامه به برگزاری جشنواره موسیقی «نوای مهر» در لرستان اشاره کرد و گفت: ۱۴۰ اثر از کشورهای خارجی به دبیرخانه ارسال شده و در حال داوری هستند.

وی یادآور شد: این جشنواره از هشت مهر تا ۱۱ هم با حضور ۱۰۰ مهمان خارجی و ۴۰۰ مهمان داخلی کشور برگزار خواهد شد و بنیاد محور برگزاری این جشنواره است.

مدیرکل بنیاد شهید و امر ایثارگران لرستان، عنوان کرد: برگزاری این جشنواره فرصتی ارزشمند برای استان است.

حجت‌الاسلام هاشمی، بیان کرد: مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره بین‌المللی موسیقی «نوای مهر» به‌صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می‌شود و اصل برنامه نیز در دیگر شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

کد خبر 5885725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha