۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۲۲:۵۷

سردار مؤمنی:

تصادفات در جاده‌های استان سمنان ۱۲درصد کاهش یافته است

تصادفات در جاده‌های استان سمنان ۱۲درصد کاهش یافته است

سمنان- رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه طی ماه‌های اخیر تصادفات جاده‌ای در استان سمنان کاهش چشم‌گیر داشته است، گفت: در پنج ماهه اول سال جاری تصادفات این استان کاهش ۱۲ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن مؤمنی شامگاه چهارشنبه در نشستی با حضور استاندار و مسئولان استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه در هشت ماهه نخست سال ۱۴۰۱ در استان سمنان با ۴۵ درصد افزایش تصادفات رانندگی در راه‌های استان به نسبت مدت مشابه سال قبل مواجه بودیم، تاکید کرد: تا پایان سال ۱۴۰۱ این شاخص به ۳۱ درصد کاهش یافت.

وی با بیان اینکه در پنج ماهه اول سال جاری نیز ۱۲ درصد از میزان تصادفات استان سمنان کاسته شد، تاکید کرد: در ۲۰ روز شهریورماه نیز ۱۶ درصد دیگر از تصادفات کاسته شده که نشان از مدیریت خوب راه‌های استان دارد.

رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه استان سمنان در مقوله کاهش تصادفات به نقطه مطلوبی رسیده است بیان کرد: برای پیک تردد زائران رضوی در ایام پایانی ماه صفر نیز ۹ تیم عملیاتی تدارک دیده شده که در محورهای مواصلاتی استان مستقر باشند.

مؤمنی بیان کرد: خستگی و خواب آلودگی یکی از عوامل اصلی تصادفات در راه‌های استان است، می‌توان گفت سخت‌ترین نوع مدیریت عامل تصادفات، خستگی و خواب آلودگی است، استقرار موکب ها در بین‌راه های استان امری بسیار مطلوب در راستای رفع خستگی و کاهش تصادفات خواهد بود.

کد خبر 5885734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha