۲۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۳۸

امام جمعه مشگین‌شهر:

امنیت مردم خط قرمز ما/ اجازه نمی‌دهیم دشمن به اهداف شوم خود برسد

امنیت مردم خط قرمز ما/ اجازه نمی‌دهیم دشمن به اهداف شوم خود برسد

مشگین‌شهر-امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر گفت: با بصیرت مردم ایران اسلامی و بینش عمیق و بصیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اجازه نمی‌دهیم دشمن به اهداف شوم خود برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات ارزشمند و گوهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اهالی سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی اظهار کرد: دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی در تلاش هستند تا وحدت و امنیت ایران اسلامی را نشان گیرند و با تحریک قومیت‌ها و تجزیه بخش‌های مختلف کشورمان باعث بحران‌آفرینی شوند.

وی با بیان اینکه نظام سلطه و رژیم صهیونیستی در بحران سازی و بحران‌آفرینی ماهیت خود را نشان داده است، گفت: با زخمی که از قدرت ایران اسلامی خورده‌اند اهداف شوم آن‌ها نقش بر آب شده و ناکام مانده است.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر با تاکید بر اینکه باید مواظب نقشه‌های شوم دشمنان باشیم، ادامه داد: دشمنان با سرمایه گذاری و توطئه در راستای براندازی و تجزیه ایران یکپارچه وحدت و امنیت ملی را نشانه گرفته‌اند که ما با بصیرت مردم ایران اسلامی و بینش عمیق و بصیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اجازه نخواهیم داد به اهداف شوم خود دست یابند و بار دیگر تو دهنی محکم‌تری را بر پیکر استکبار جهانی وارد خواهیم ساخت.

حجت‌الاسلام باوقار با اشاره به قرار گرفتن در روزهای پایانی ماه صفر گفت: ماه صفر ماه حزن و اندوه آل الله هست.

وی در خصوص اشتراکات شهادت دو امام همام امام حسین (ع) و امام رضا (ع) افزود: قاتلان زمان این امامین شهید با سخنان و دستان خود مرتکب قتل شدند و در کنار شمشیر باعث ترور شخصیتی امام حسین (ع) و امام رضا (ع) شدند.

امام جمعه مشگین‌شهر تاکید کرد: جهالت دشمنان و شیاطین باعث مظلومیت امام حسین و امام رضا (ع) شدد گاهاً نیز باعث تحریف فرمایشات این بزرگواران در زمان خود بوده‌اند.

حجت‌الاسلام باوقار با بیان اینکه امام رضا فرهنگ‌بان نهضت سید الشهدا علیه السلام بود، گفت: دشمنان با هدف قرار دادن رکن رکین امامت، ارزش‌ها و حجاب و وحدت در جامعه نشانه گرفته‌اند.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی افزود: مراسم جشن عاطفه‌ها با همکاری بهزیستی و کمیته امداد در سطح شهر برای یاری رساندن به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در حال برگزاری است که لازم است مردم سخاوتمند در جهت رضایت پروردگار عالم با کمک‌های نقدی و البسه مدارس و لوازم التحریر کمک حال این عزیزان باشند.

کد خبر 5886565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha