۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۰۷

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان بوشهر آغاز شد

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان بوشهر آغاز شد

بوشهر- رئیس اداره بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریورماه سال جاری در استان آغاز شده و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا دریس صبح یکشنبه در حاشیه اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در بوشهر اظهار داشت: در اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از نحوه عرضه اقلام پر مصرف و مورد نیاز دانش آموزان در سطح بازار بازرسی و نظارت به عمل می‌آید.

دریس عنوان کرد: این طرح با حضور بازرسان اداره کل صمت و با همکاری کارشناسان اتحادیه و تعزیرات حکومتی به منظور بازرسی و نظارت از فروشگاه‌های عرضه کننده کیف و کفش، پوشاک مدارس و نوشت افزار به صورت محسوس و نامحسوس انجام می‌شود.

وی با اشاره به اجرای قوانین نظام صنفی به منظور جلوگیری از تخلفات صنفی تاکید کرد: بر همین اساس، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالا، ارائه فاکتور فروش به مشتریان، استفاده از نوشت افزار با موضوع ایرانی اسلامی و سایر موارد از اولویت‌های مهم نظارت و بازرسی در این طرح است.

رئیس اداره بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان بوشهر اعلام کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی، شامل گران‌فروشی، کم فروشی و غیره مراتب را از طریق شماره تماس بگیرند.

کد خبر 5887393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha