۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۳۴

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

مکتب عاشورای حسینی تضمین کننده عزت و آزادگی است

مکتب عاشورای حسینی تضمین کننده عزت و آزادگی است

ساری- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران،مکتب پرافتخار عاشورای حسینی را نسخه بی بدیل و شفابخش و مسیر تضمین کننده عزت و آزادگی و انسانیت دانست.

حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار در گفتگو با خبرنگار مهر با تقدیر از دستاندارکاران برپایی مجالس و مراسم‌های محرم و صفر اظهار داشت: محرم و صفر و مکتب پر افتخار عاشورای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین «علیه السلام» نسخه بی بدیل و شفابخش و مسیر تضمین کننده عزت، آزادگی و انسانیت است.

وی با تقدیر از مردم ولایتمدار و شهیدپرور دیار علویان افزود: مردم این دیار پرشور تر از هر سال با اقامه عزای حسینی (ع) و احیای شعائر مذهبی و برپایی مواکب، نشان دادند که عشق و ارادت به سالار شهیدان و عاشورا و اربعین‌حسینی خاموش شدنی نیست بلکه هر چه می‌گذرد عواطف انسانی و ایمانی را شعله ورتر می‌کند.

حجت الاسلام شریف تبار ضمن عرض تبریک حلول ماه ربیع الاول، از کلیه مردم شریف مازندران به ویژه ائمه‌جمعه، پیرغلامان، نوجوانان و جوانان، شبکه هیئت و شورای هیئات مذهبی، موکب‌های سطح استان و عراق و مشهد مقدس، روحانیون، مبلغان، خیران، ذاکرین، مداحان اهل بیت، متولیان و هیئات امنای حسینیه‌ها، مساجد، بقاع‌متبرکه و همه دست اندرکارانی که زمینه برپایی و استفاده مردم از مجالس محرم و صفر و اربعین را فراهم کردند، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 5888963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha