۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۰۸

حاشیه بازی پرسپولیس و النصر؛

سکوت سنگین در آزادی قبل از بازی حساس/ بازسازی همچنان ادامه دارد

سکوت سنگین در آزادی قبل از بازی حساس/ بازسازی همچنان ادامه دارد

عدم حضور تماشاگران باعث سکوت سنگین در ورزشگاه آزادی قبل از شروع بازی دو تیم شده بود که عدم حضور تماشاگران مورد توجه خبرنگاران خارجی نیز قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه امروز سه شنبه ۲۸ شهریور در ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

تخلف باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی در فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا با جریمه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر محرومیت یک جلسه این باشگاه از حضور هوادارانش روبرو شد تا هواداری در ایران شانس تماشای بازی ستاره‌هایی مثل رونالدو، مانه و… را از نزدیک نداشته باشد.

* عدم حضور تماشاگران باعث سکوت سنگین در ورزشگاه آزادی قبل از شروع بازی دو تیم شده بود که عدم حضور تماشاگران مورد توجه خبرنگاران خارجی نیز قرار گرفت.

* با وجود عدم حضور تماشاگر حدود هزار نفر مقابل درب اصلی ورزشگاه آزادی حضور داشتند تا بتوانند بازیکنان دو تیم را هنگام ورود با اتوبوس به محل برگزاری بازی از نزدیک تماشا کنند.

* باشگاه پرسپولیس جای خالی تماشاگران را با پرچم‌های بزرگی که پهن کرده بود پوشانده بود تا اسم پرسپولیس با حروف انگلیسی به چشم بیاید.

* افسران اجرایی AFC به طور مرتب در حال برداشت نکات از نحوه برگزاری بازی بودند و سختگیری بسیار زیادی روی حضور افراد متفرقه داشتند.

* تعداد حضور خبرنگاران و عکاسان بسیار بیشتر از بازی‌های داخلی لیگ برتر ایران بود تا جا برای نشستن تمام خبرنگاران هم نباشد.

* مسئولان فدراسیون فوتبال به طور مرتب در حال رفت و آمد به ورزشگاه آزادی بودند تا مشکلات جزئی را قبل از آغاز بازی برطرف کنند.

* ماشین آلات سنگین همچنان در داخل ورزشگاه آزادی حضور داشتند و کارهای مربوط به مرمت این مجموعه را دنبال می‌کردند.

کد خبر 5889677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسن IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      0 0
      چرا اصرار داشتیم بازی در کشور ثالث برگزار نشود وقتی قرار نیست زیرساخت‌ها آماده باشند