۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۵۵

بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ - هانگژو

عنایتی: باید از اعتبارمان دفاع کنیم/ برابر ازبکستان خوب نبودیم

عنایتی: باید از اعتبارمان دفاع کنیم/ برابر ازبکستان خوب نبودیم

سرمربی تیم فوتبال امید ایران بعد از تساوی تیمش در نخستین دیدار بازیهای آسیایی برابر عربستان به ناکامی در مرحله مقدماتی المپیک اشاره کرد و گفت: برابر ازبکستان شرایط خوبی نداشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال امید ایران و عربستان در اولین دیدار خود از گروه دوم بازی‌های آسیایی هانگژو ساعت ۱۵ امروز (سه‌شنبه) به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

رضا عنایتی سرمربی امیدهای ایران بعد از این بازی گفت: از زمانی که این مسئولیت را قبول کردم تیم را ۱۷ روز در اختیار داشتم. در مسابقات مقدماتی انتخابی المپیک شرایط خوبی در بازی سوم برابر ازبکستان نداشتیم و با تیمی بازی کردیم که در رده پایه آسیا دوم است. با این حال اینجا آمدیم تا از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم.

او ادامه داد: حضور هواداران ایرانی ما را غافلگیر کرد. از آنها بابت حمایت هایشان تشکر می کنم. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم در ورزشگاه حاضر شوند و ما هم بتوانیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران ادامه داد: ما با تمام وجود بازی می‌کنیم تا در این رقابت‌ها بتوانیم مقام بیاوریم و دست پر برگردیم. بعد از حذف از المپیک باید از اعتبارمان دفاع کنیم. من از شرایط بازی‌ شاگردانم راضی هستم چون این بازیکنان تنها سه روز کنار هم تمرین کردند.

رضا عنایتی در پایان گفت: دروازه‌بان حریف روی گل نزدن ما تاثیر گذار بود و باید بتوانیم در بازی‌های بعدی از فرصت‌هایمان بیشتر استفاده کنیم. به تیمی که فرصت زیادی داشته باشد امتیاز نمی‌دهند و باید برویم و کار را تمام کنیم و تمرکز بیشتری داشته باشیم.

کد خبر 5889737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بهادر IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      1 0
      تیمی که عنایتی مربیش باشه معلومه چیه.
    • مسعود IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      1 0
      لالایی میگی خوابت نمی بره