۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۶

استاندار گیلان:

بازار کار برای فارغ التحصیلان فنی در گیلان فراهم است

بازار کار برای فارغ التحصیلان فنی در گیلان فراهم است

رشت- استاندار گیلان با بیان اینکه بازار کار برای فارغ التحصیلان فنی فراهم است، گفت: هیچ فارغ التحصیل در بخش فنی نباید در گیلان بیکار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس رشت اظهار کرد: دانش آموزان آینده سازان اثرگذار جامعه در بخش‌های مختلف هستند و باید به درستی و با دقت به نیازهای آنها پرداخته شود.

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید، افزود: مهرماه تداعی کننده روزهای قشنگ و ناب برای همه بوده و آغاز بهار آموزش و تعلیم است.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان بیان کرد: مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان بازگو شود و یکی از کارکردهای مهم جهاد تبیین همین بازگوی دستاوردهای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

عباسی با بیان اینکه دانش آموزان پیش قراولان دفاع مقدس بودند، گفت: بسیاری از جوانان و نوجوانان در دفاع مقدس برای دفاع از ناموس و وطنشان، اسلحه به دست گرفتند و با جان و دل برای کشورشان جنگیدند.

وی اشاره به اینکه حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم، افزود: مردان و زنان سلحشور ایران اسلامی جوانمردانه جنگیدند و دشمن را ذلت بار از خاک کشور بیرون راندند.

استاندار گیلان با اشاره به تلاش‌های دشمن در چهل و اندی سال علیه نظام اسلامی بیان کرد: دشمن در ضربه زدن به نظام اسلامی به ترور، جنگ، فتنه، درگیری، جنگ رسانه‌ای، تحریم‌های اقتصادی، تحریم‌های دارویی و ده‌ها اقدام دیگر متوسل شده است.

عباسی با بیان اینکه خون شهدا حافظ و ضامن بقای نظام اسلامی است، گفت: وجود ملتی آگاه و بصیر، رهبری شجاع و مدیر و سرزمینی پر از معنویت و ایثار دشمن را از رسیدن به مقصود باز داشته است.

وی گریزی هم به حضور و سخنرانی رئیس جمهور در مقرر سازمان ملل در نیویورک زد و افزود: رئیس جمهور با دیپلماسی جهاد منشانه پیام شهدا و انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان رساند.

استاندار گیلان با بیان اینکه نسل جوان پرچمدار حفاظت از قرآن و اسلام هستند، گفت: دانش آموزان صدای رسای قرآن باشند و از قرآن و اسلام دفاع کنند.

عباسی با بیان اینکه بازار کار برای فارغ التحصیلان فنی فراهم است، اضافه کرد: هیچ فارغ التحصیلی در بخش فنی نباید در گیلان بیکار باشد چراکه فضای کسب و کار نیاز به جوانان تحصیلکرده و جویای کار دارد.

کد خبر 5892363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha