۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۹

دادستان اردبیل:

قانون جامع ایثارگران به درستی اجرا شود

قانون جامع ایثارگران به درستی اجرا شود

اردبیل- دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: اجرای دقیق و صحیح قانون جامع ایثارگران ضروری است و هرگونه ترک فعل در اجرای قانون زمینه ساز تعقیب قضائی خواهد بود.

جلال آفاقی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: رنج و سختی‌هایی که ایثارگران کشیده اند از حد تصور خارج است بنابراین ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در تبیین این ایثارگری‌ها در جبهه‌های جنگ و در اسارت و در قبال دشمنان متجاوز ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: شرایطی که ایثارگران در جبهه‌های جنگ تحمل کرده اند، خارج از حد تصور است و ما نمی‌توانیم قدردان صبر و ایثارگری‌های آنان و خانواده‌های شأن باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل ضرورت تکریم قشر ایثارگر در جامعه و در سیستم اداری کشور را یادآور شد و بیان کرد: اجرای دقیق و صحیح قانون جامع ایثارگران ضروری است و هرگونه ترک فعل در اجرای قانون زمینه ساز تعقیب قضائی خواهد بود.

آفاقی تریح کرد: ایثارگران به عنوان دلسوزان انقلاب و نظام شایسته‌ترین قشر برای اجرای حق و عدل و مقابله با ظلم و بی عدالتی هستند و در این زمینه از کارکنان ایثارگر دستگاه‌های مختلف می‌خواهیم در راستای کاهش مشکلات مردم، مدیران کشور را یاری کنند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل ایثارگران را پل‌های انتقال فرهنگ استقامت از میادین جنگ به شهرها دانست و بیان کرد: مدیران بخش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی نیز نیز باید در تکریم ایثارگران و تلاش در راستای ترویج فرهگ ایثار در جامعه تلاشی جدی داشته باشند.

کد خبر 5892385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha