۲ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۱۷

رئیس سازمان آتش نشانی اردبیل خبر داد؛

اطفای حریق باغ شریعت اردبیل/مردم نگران شیوع آتش نباشند

اطفای حریق باغ شریعت اردبیل/مردم نگران شیوع آتش نباشند

اردبیل- رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری اردبیل گفت: آتش سوزی باغ شریعت مابین میدان بسیج و میدان ارتش اردبیل در سریع‌ترین زمان اطفا و از سرایت آتش جلوگیری شد.

قربان کاجی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مهار آتش سوزی باغ مابین میدان بسیج و ارتش در سریع‌ترین زمان توسط مأموران دو ایستگاه آتش نشانی شهر اردبیل انجام شد و شهروندان دیگر نگران سرایت و شیوع آتش نباشند.

وی خاطرنشان کرد: ساعت حدود ۱۴ روز یکشنبه آتش‌سوزی در باغ حدفاصل میدان بسیج و ارتش به اطلاع سازمان آتش‌نشانی رسید که به محض دریافت تماس عوامل آتش‌نشانی در سریع‌ترین زمان ممکن به محل وقوع آتش‌سوزی اعزام شدند.

اطفای حریق باغ شریعت اردبیل/مردم نگران شیوع آتش نباشند

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری اردبیل با بیان اینکه نیروهای آتش‌نشانی در کمتر از ۳ دقیقه در محل حاضر شدند، گفت: با حضور دو تیم ۲۰ نفره و ۵ دستگاه خودرو آتش‌نشانی، آتش‌سوزی در کمترین زمان ممکن مهار شد.

کاجی افزود: خوشبختانه از گسترش آتش‌سوزی به درختان سبز و فضای سبز و دیگر محل باغ جلوگیری شد و آتش‌سوزی متوجه خش و خاشاک و علف‌های هرز باغ شده است.

وی ادامه داد: علت آتش‌سوزی در دست بررسی است و به محض حصول نتیجه قطعی و تکمیلی، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اطفای حریق باغ شریعت اردبیل/مردم نگران شیوع آتش نباشند

رئیس سازمان آتش نشانی اردبیل از حضور مسئولان شهرداری اردبیل در باغ شریعت خبر داد و اظهار کرد: شهردار اردبیل نیز در محل آتش‌سوزی حضور یافت و وضعیت را از نزدیک بررسی کرد.

کد خبر 5893295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha