۳ مهر ۱۴۰۲، ۸:۳۴

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر خبر داد؛

تعامل اتاق بازرگانی بوشهر با مرکز توسعه تجارت ایران در روسیه

تعامل اتاق بازرگانی بوشهر با مرکز توسعه تجارت ایران در روسیه

بوشهر- رئیس اتاق بازرگانی بوشهر از تعامل با مرکز توسعه تجارت ایران در روسیه برای گسترش فعالیت‌های فعالان اقتصادی استان در آن کشور خبر داد.

خورشید گزدرازی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار هیئت تجاری اتاق بوشهر از تجارت ایران روسیه اظهار داشت: این مرکز زیر نظر سازمان توسعه تجارت ایران و وزارت صمت فعالیت می‌کند و خدمات متنوعی به فعالان اقتصادی ایران در آن کشور می‌دهد.

وی افزود: این مرکز جای است که با توجه به نیاز کشور ایران و صادراتی که به کشور روسیه صورت می‌گیرد و در جهت حضور فعال تجار ایرانی در آنجا دایر شده است.

گزدرازی از جمله خدمات این مرکز را همکاری در راستای ثبت شرکت‌های ایرانی در روسیه و اخذ اقامت و همچنین جانمایی دفاتری به عنوان دفتر کار برای فعالیت‌های اقتصادی و معرفی محصولات خود برشمرد.

وی بازاریابی و معرفی تجار و بازرگانان روسی که خریدار محصولات ایرانی و صادر کننده محصول به ایران هستند را از دیگر خدمات این‌مرکز برشمرد.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر بیان کرد: ایجاد یک واحد جهت پیگیری‌های حقوقی فعالان اقتصادی در زمینه کارهای خود در روسیه و مراودات با این کشور دارند میز در مرکز تجارت ایران در روسیه انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: طی بازدیدی که از این مرکز و دیدار با مدیران آن داشتیم مقرر شد با تعاملی که با اتاق بازرگانی بوشهر برقرار می‌شود فعالان اقتصادی استان بتوانند از این ظرفیت خوب جهت گسترش فعالیت‌های خود در کشور روسیه استفاده کنند.

کد خبر 5894424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha