۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۸

عملیات اجرایی ۴ پروژه آبفا در نوشهر و چالوس آغاز شد

 عملیات اجرایی ۴ پروژه آبفا در نوشهر و چالوس آغاز شد

نوشهر- همزمان با هفته دفاع مقدس عملیات اجرایی چهار پروژه آب و فاضلاب در شهرستان های نوشهر و چالوس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته دفاع مقدس عملیات اجرایی چهار پروژه آب و فاضلاب عصر سه شنبه با حضور مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران در شهرستان‌های نوشهر و چالوس در غرب مازندران آغاز شد.

بهزاد برادرزاده مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران در این مراسم با بیان اینکه در راستای وظیفه سقایی در حال خدمات رسانی به مردم هستیم، افزود: خوشبختانه با حمایت استاندار، شرکت آبفا مازندران، در یک مسیر توسعه قرار دارد.

وی با اظهار اینکه اجرای دو هزار و ۳۶۰ پروژه در راستای محرومیت زدایی و رفع تنش آبی در استان در دستور برنامه است، گفت: تاکنون ۸۷۰ پروژه تنش آبی و ۶۰۰ پروژه محرومیت زدایی در بخش آب و فاضلاب در استان اجرا شده است.

برارزاده با اظهار اینکه در اجرای پروژه‌های آبرسانی اولویت ما با مردم بومی منطقه است، به طرح‌های در دست اقدام آب و فاضلاب در نوشهر و چالوس اشاره و اضافه کرد: پروژه کدیر، شاه ناجر، شهدای اویل، بین، عزت منوچهرکلا و.. باید در اولویت باشند.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران تصریح کرد: پروژه‌های چشمه گردوک و اسپی او از دیکر طرح‌ها است و احیای چشمه گردوک جزو برنامه‌ها است.

وی با عنوان اینکه مردم منطقه نیاز مبرم به آب دارند، بر لزوم تحویل روستاهای غیرپوشش به آب و فاضلاب تاکید کرد و گفت: مردم هچیرود تشنه هستند و در تأمین و زون بندی باید مدنظر قرار گیرد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اجرای پروژه فاضلاب در نوشهر و چالوس ظرفیت فاز اول را ۱۰ هزار مترمکعب ذکر کرد و گفت: در حال حاضر ورود به این شکه ۱۴ هزار مترمکعب است که باید نسبت به افزایش ظرفیت فاز اول و اجرای فاز دوم طرح اقدام شود.

پروژه آبرسانی به شهر چالوس، آبرسانی به روستای انگوران، بهسازی و تجهیز ایستگاه پمپاژ شهید قاسم سلیمانی و بهسازی خط انتقال آب چالوس در این مراسم کلنگ زنی شد.

کد خبر 5896048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • US ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      0 0
      اقایون..مسعول .روستاهای نوشهر . اصلا اب ندارن . خیلی از روستاها .زیر نظر اداره اب نیستن .اب الوده .پراز کچ ..
    • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
      0 0
      اگه شما فهمیدین ماهم فهمیدیم،فقط مثل همیشه کلنگ خورد تو زمین
    • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      0 0
      بفکر شهر تشنه مظلوم هچیرود هم باشید