۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۸

مدیرفناوری اطلاعات شهرداری کاشان خبر داد؛

یک‌سوم دانش آموزان کاشان برای دریافت کارت بلیت رایگان معرفی شدند

یک‌سوم دانش آموزان کاشان برای دریافت کارت بلیت رایگان معرفی شدند

کاشان - مدیر فناوری اطلاعات شهرداری کاشان گفت: تنها مشخصات یک سوم دانش آموزان برای دریافت کارت بلیت رایگان از طرف آموزش و پرورش برای شهرداری کاشان ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی انتشار خبری مبنی بر «اهدای کارت بلیت رایگان اتوبوس برای دانش آموزان کاشان و شارژ یک میلیون ریالی این کارت به مناسبت فرا رسیدن سال جدید تحصیلی»، واکنش‌هایی در شبکه‌های مجازی و برخی از کانال‌های خبری کاشان منتشر شده بود که این موضوع حقیقت ندارد و بی احترامی به دانش آموزان شده است.

در این رابطه مدیر فناوری اطلاعات شهرداری کاشان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه اهدای کارت بلیت رایگان به دانش آموزان کاشان به دستور کیومرث محمدپور شهردار کاشان انجام گرفته است، اظهار داشت: این موضوع به منظور فراهم شدن استفاده رایگان دانش آموزان از وسایل نقلیه عمومی بر اساس نشست با مسئولان آموزش و پرورش کاشان پیشنهاد شد تا این امکان برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه مهیا شود که مورد موافقت شهرداری کاشان نیز قرار گرفت.

وی ابراز داشت: بر این اساس، مقرر شد آموزش و پروش مشخصات دانش آموزان مذکور را به شهرداری کاشان ارسال کند تا این فهرست در سامانه مربوط به بلیط کارت بارگذاری شده و کارت دانش آموزان شارژ شود.

ابوالفضل رسولیان تاکید کرد: با وجود پی‌گیری صورت گرفته، اما مدیران مدارس صرفاً یک سوم مشخصات دانش آموزان را به شهرداری کاشان ارسال کرده‌اند که بعضاً دانش آموزان در دریافت خدمات با مشکل مواجه شده‌اند.

وی افزود: در صورتی که مدیران مدارس نسبت به ارسال مشخصات برای درج در سامانه اقدام کنند یا آنکه معرفی نامه در اختیار دانش آموزان قرار دهند، آنها می‌توانند با مراجعه به مناطق مربوطه، کارت بلیت شارژ شده را دریافت کنند.

کد خبر 5897540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha