۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان:

بنیاد مسکن زنجان۱۴پروژه در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر اجرا می‌کند

بنیاد مسکن زنجان۱۴پروژه در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر اجرا می‌کند

زنجان-مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: ۱۴ روژه با ۱۷۰۵ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در استان اجرا می می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا خواجه‌ای صبح شنبه در جمع خبرنگاران، به پروژه در حال ساخت ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان اشاره کرد و گفت: پروژه ۳۶۸ واحدی نهضت ملی مسکن گلشهر در حال حاظر پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی دارد.

وی ابراز کرد: این پروژه با مساحتی بالغ بر ۵۲۵۴۵ متر مربع، دارای ۴ بلوک ۱۰ طبقه و ۲ بلوک ۹ طبقه است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: مشارکت و پرداخت به موقع متقاضیان، موجب تسریع در اجرای پروژه‌ها و تحویل به موقع واحدها خواهد بود و در صورت مشارکت متقاضیان، این پروژه تا پایان سال، فاز به فاز تحویل داده می‌شود.

خواجه‌ای تاکید کرد: در حال حاظر بنیاد مسکن استان ۱۴پ روژه با دارا بودن ۱۷۰۵ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت (هیدج، صائین قلعه، خرمدره، قیدار، سلطانیه آببر) در دست ساخت دارد، که به طور میانگین بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی گفت: پروژه‌های در دست اجرا ۱۷۷۲ واحد مسکونی به مساحت ۲۳۸۱۶۹ متر مربع و پروژه‌های در دست طراحی، ۱۰۰۵ واحد به مساحت ۱۲۵۶۰۵ متر مربع است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان یادآور شد: تاکنون بنیاد مسکن ۲۷۸ قطعه زمین از اداره راه و شهرسازی برای احداث ۱۹۰۴ واحد مسکونی در زمینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان دریافت نموده است.

خواجه‌ای بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان در خصوص اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن اشاره کرد و و گفت: باید همه دستگاه‌های ذی ربط و خدمات رسان در فراهم کردن و و ایجاد زیرساخت‌ها در اجرای پروژه‌های مسکن پای کار باشند تا پروژه‌ها به موقع به مردم واگذار شود.

کد خبر 5898868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha