۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۲

مدیر تبلیغات اسلامی کبودر آهنگ مطرح کرد؛

برگزاری برنامه های هفته وحدت در ۵۰ نقطه کبودرآهنگ

برگزاری برنامه های هفته وحدت در ۵۰ نقطه کبودرآهنگ

همدان -رئیس اداره تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ گفت:برنامه‌های هفته وحدت در۵۰ نقطه از شهرستان کبودر آهنگ برگزار می شود.

حجةالاسلام علی رستمی در گفت و گو با مهر با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: وحدت یکی از مهمترین مسائل مسلمین است که در قرآن کریم و احادیث بر آن تاکید شده و پیامبر اسلام و ائمه علیهم السلام تاکید بر وحدت بین مذاهب اسلامی دارند و از اولویت‌های علمای دین، وحدت است.

وی افزود: پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و قرآن اصول مشترک بین همه مسلمانان است و همچنین فرق اسلامی درباره محبت اهل بیت اتفاق نظر دارند.

رئیس تبلیغات اسلامی کبودر آهنگ با اشاره به اینکه همزمان با هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر اسلام و امام صادق علیهماالسلام برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان برگزار می‌شود، گفت: تبلیغات و فضاسازی شهری، برنامه‌های فضای مجازی، برگزاری جشن ویژه در ۵۰ نقطه از مساجد شهر کبودراهنگ، برگزاری جشن در میادین و پارک‌های شهر از جمله برنامه‌های هفته وحدت است.

وی اظهار کرد: برگزاری ۱۲۰ گفتمان دینی، نشست روحانیون باهمکاری دفتر امام جمعه وحوزه علمیه، برگزاری مسابقات در فضای مجازی، برگزاری جشن میلاد در مساجد وهیات های مذهبی در ۵۰ نقطه از شهرستان، ابلاغ مبلغ تخصصی از قم، پویش جشن محله ومدارس با همکاری آموزش وپرورش، نشست‌های معرفتی، ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه‌ها در شهرستان کبودر اهنگ است.

کد خبر 5899804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha