۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱

معاون آموزش و پرورش اردبیل:

۳۵۸ روحانی طرح امین برای اعزام به مدارس اردبیل ساماندهی شدند

۳۵۸ روحانی طرح امین برای اعزام به مدارس اردبیل ساماندهی شدند

اردبیل- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۳۵۸ روحانی طرح امین در مدارس استان اردبیل برای هدایت و ارشاد دینی دانش آموزان حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، غفور حضوری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: از مجموع یک هزار و ۵۶۸ آموزشگاه دارای نمازخانه در سطح استان ۱۵ نمازخانه نیمه تمام شناسایی شده که لازم است اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان با تخصیص اعتبارات لازم نسبت به اتمام این پروژه‌ها اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در سطح مدارس استان ۵۲۶ نمازخانه مستقل ۷۸۱ نمازخانه کلاسی و ۲۶۱ نمازخانه چند منظوره در مدارس استان وجود دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از ساماندهی ۳۵۸ روحانی طرح امین در مدارس استان اردبیل خبر داد و افزود: استفاده از روحانیون مجرب و توانمند در این طرح مد نظر بوده و با حضور این نیروها در مدارس شاهد اتفاقات خوبی در حوزه نماز و پاسخگویی به سوالات و شبهات دانش آموزان خواهیم بود.

حضوری با بیان اینکه اقامه نماز در مدارس توسط روحانیون انجام می‌شود، تصریح کرد: در برخی از مدارس که فاقد نمازخانه هستند استفاده از مساجد جوار مدارس پیشنهاد می‌شود که حضور دانش آموزان در این مکان‌های معنوی در تربیت نسل دینی و الهی نیز مؤثر خواهد بود.

کد خبر 5900997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha