۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۱

رئیس اداره راهداری بیله‌سوار خبر داد؛

رگلاژ بیش از ۴۰۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان بیله‌سوار

رگلاژ بیش از ۴۰۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان بیله‌سوار

بیله‌سوار-رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیله‌سوار گفت: بیش از ۴۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، شوسه و خاکی شهرستان بیله‌سوار طی ۶ ماهه گذشته سال‌جاری تسطیح و رگلاژ شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ضیا فکری ظهر دوشنبه در بازدید از راه‌های اصلی شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها به عنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری است، اظهار کرد: بیش از ۴۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، شوسه و خاکی شهرستان بیله‌سوار طی ۶ ماهه گذشته سال‌جاری تسطیح و رگلاژ شده است و همچنین در مدت یاد شده ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی این شهرستان قنوزنی شده است.

وی با اشاره به تهیه و نصب ۲۰۰ عدد علائم اعم از اخطاری و انتظامی در راه‌های شهرستان بیله‌سوار گفت: رنگ آمیزی ۱۳۱ متر از سرعت کاه‌ها، برچیدن ۹۴ عدد از علائم فرسوده و فاقد کارایی، تنقیه و لایروبی ۱۶۸ دهنه از پل‌ها و ایجاد دپوی خاکی، پاکسازی و برداشتن مواد زائد از سطح راه و سرویس دوره‌ای ۸ دستگاه از ماشین آلات سنگین و سبک از دیگر اقدامات مهم راهداران بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیله‌سوار از خط کشی ۶۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان بیله‌سوار خبر داد و ادامه کرد: در مدت یاد شده راهداران با استفاده از هزار و ۲۰۰ تن آسفالت سرد و گرم راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان را لکه‌گیری کرده‌اند.

فکری خاطرنشان کرد: در این مدت ۳.۵ کیلومتر از عملیات زیرسازی و آسفالت پروژه راه روستایی «ملانقی قنبر» به اتمام رسیده و عملیات زیرسازی و احداث ۳ کیلومتر از پروژه راه روستایی «حاج تاپدوق» و بهسازی ۲ کیلومتر از محور «نرقشلاقیزیوه» در حال اجرا است.

وی همچنین اتمام ۱۱ کیلومتر از پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت محور «نرقشلاقیزیوه» را یادآور شد و افزود: در ۶ ماهه گذشته ۲۰ کیلومتر از عملیات لکه‌گیری و بهسازی «عزیزکندی» در حال اجرا است.

کد خبر 5901176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha