۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۲۵

در آستانه میلاد نبی مکرم اسلام؛

پویش «مشق احسان» برگزار شد/توزیع ۵۰۰۰ بسته تحصیلی در اردبیل

پویش «مشق احسان» برگزار شد/توزیع ۵۰۰۰ بسته تحصیلی در اردبیل

اردبیل- مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در اردبیل گفت: در آستانه میلاد نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق (ع) پنجمین پویش «مشق احسان» در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی افتخاری عصر دوشنبه در مراسم اهدای بسته‌های تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند در قالب پویش «مشق احسان» در اردبیل اظهار کرد: برای پنجمین سال متوالی در قالب پویش «مشق احسان» توزیع پنج هزار بسته تحصیلی را در مناطق محروم و بی‌بضاعت و محلات حاشیه شهر شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: ارزش هر بسته دانش‌آموزی شامل لوازم‌التحریر و کیف ۴۰۰ هزار تومان است که با مشارکت مرکز نیکوکاری شهید حججی و گروه‌های جهادی، سمن‌ها و خیریه‌ها تهیه و توزیع این بسته‌ها را شاهد هستیم.

مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در اردبیل گفت: در این طرح بیش از ۱۰۰ گروه مردمی مشارکت دارند تا این امر خداپسندانه تحققی عینی پیدا کند.

افتخاری افزود: طرح قرارگاه آموزشی نیز از اواسط سال گذشته آغاز شده و در این طرح بیش از یک‌هزار و ۶۰۰ دانش آموز که پشت کنکور بودند، بسته‌های آموزشی هر کدام به ارزش ۱۰ میلیون تومان را دریافت کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار این حمایت‌ها، سعی می‌کنیم تا از دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل نیز حمایت‌های لازم انجام شده تا در طرح آموزش از راه دور مشارکت کنند.

افتخاری اضافه کرد: در این راستا ۲۰۰ میلیون تومان منابع پیش‌بینی شده و در کنار آن در سه مدرسه طرح مهارت با پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیون تومانی در مرحله اجرا است.

وی حمایت از مدارس خاص را در قالب طرح قرارگاه عدالت آموزشی یادآور شد و بیان کرد: در این طرح تقویت دروس در مدارس مناطق محروم استان هدف‌گذاری شده تا دانش‌آموزان پایه دوازدهم و در آستانه کنکور بتوانند از این ظرفیت علمی استفاده کنند.

افتخاری در ادامه سخنان خود یادآور شد: سه هزار برگ جزوه آموزشی نیز در بین دانش‌آموزان توزیع شده و کمک به چاپ نمونه سوالات آموزشی نیز با همکاری آموزش و پرورش به انجام رسیده است.

مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در اردبیل گفت: بنیاد احسان ستاد اجرایی حضرت امام (ره) تلاش می‌کند تا در قالب این طرح‌ها حمایت‌های همه‌جانبه را از دانش‌آموزان به ویژه مناطق محروم و روستایی انجام دهد.

کد خبر 5901405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha