۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۲۷

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

کنار هم قرار گرفتن دستگاه های اجرایی گره‌های بزرگ را می‌گشاید

کنار هم قرار گرفتن دستگاه های اجرایی گره‌های بزرگ را می‌گشاید

اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: هنگامی که مجموعه دستگاه‌ها و بخش‌ها در کنار یکدیگر قرار گرفتند، می‌توانند گره‌های بزرگ را باز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی‌فرد عصر امروز دوشنبه در نشست تعامل و تقدیر فرماندهان کلانتری‌های اهواز و فرماندهان حوزه‌های مقاومت ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) در این شهرستان عنوان کرد: در مسئولیت اجتماعی تکلیف همه ما این است که بتوانیم گره‌ای از گره‌های مردم را باز کنیم.

امام جمعه اهواز افزود: در روایت آمده اگر انسان گره از کار کسی بردارد، ثواب چند حج دارد. گره گشایی و ثواب آن به اندازه آن گره بستگی ندارد. ما در عالم آخرت باید پاسخگو باشیم در هر مسئولیتی قرار داریم باید به دنبال گره گشایی باشیم.

وی با قدردانی از خدمات نیروی انتظامی و سپاه پاسداران، گفت: هنگامی که مجموعه دستگاه‌ها و بخش‌ها در کنار یکدیگر قرار گرفتند، می‌توانند گره‌های بزرگ را باز کنند.

امام جمعه اهواز با اشاره به مساله ایجاد پل شناور عنافچه تا تکمیل پل اصلی و ثابت، بیان کرد: این مساله را از دفتر رهبر معظم انقلاب، وزیر کشور و فرمانده نیروی زمینی ارتش پیگیری کرده‌ام و قول‌هایی در خصوص رفع این مساله داده‌اند.

حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: فرقی نمی‌کند در کدام عرصه و نقطه قرار داریم باید گره از مشکلات مردم را حل کنیم.

وی تاکید کرد: امنیت پایداری که در کشور وجود دارد، مدیون زحمات نیروی انتظامی و سپاه پاسداران است و به همین دلیل تعامل بین این دو مجموعه باید بیشتر باشد.

کد خبر 5907264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha