۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶

مهدی محمدنبی عنوان کرد:

به قطری‌ها گفتیم زمین قبلی را بدهید/ اردوی تیم ملی در اندونزی

به قطری‌ها گفتیم زمین قبلی را بدهید/ اردوی تیم ملی در اندونزی

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در بازدید از کمپ قطر برای جام ملت های آسیا از مسئولان برگزاری مسابقات درخواست کردیم تا زمین تمرینی باشگاه الریان را در اختیار ما بگذارند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در خصوص حضور تیم ملی در تورنمنت اردن اظهار داشت: با توجه به تاییدیه امیر قلعه‌نویی این تورنمت می‌تواند برای تیم ملی بسیار خوب باشد. تیم ملی قطر که در این تورنمنت حضور دارد از انگیزه بالایی برخوردار است. عراق هم تیم بسیار خوبی است و ان‌شاالله فینالیست این تورنمنت خواهیم شد.

او درباره بازدید سرمربی تیم ملی از کمپ قطر بیان کرد: در قطر یک کارگاه آموزشی ۳ روزه برای کادر فنی داشتیم و اعضای تمام تیم‌های حاضر در جام ملت‌ها در آن حضور داشتند. موضوعات جدیدی مطرح شد که در جام‌های قبل اشاره نشده بود. در بازدید از محل مسابقات، زمین تمرین و هتل برای اعضای بازیکنان مد نظر قلعه نویی بود و در این مورد با مسئولان برگزاری جام ملت‌ها صحبت کردیم و امیداوریم نقاط ضعف برطرف شود.

محمدنبی در خصوص کمپ باشگاه الریان قطر توضیح داد: این کمپ دارای ۵ زمین تمرینی است و زمینی که در جام جهانی در آن تمرین کردیم در اختیار باشگاه الریان است. درخواست ما از مسئولان مسابقات این بود که برای جام ملت‌های آسیا هم در همین زمین تمرین کنیم و پیگیر هستیم تا نظر مثبت آنها را جلب کنیم. همه زمین‌های تمرین الریان عالی هستند و از نظر چمن هیچ مشکلی نداریم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: قرار است در تورنمتی در کشور اندونزی هم شرکت کنیم که فاصله ۱۵-۱۰ روزه تا جام ملت‌های آسیا دارد و پیگیر هستیم تا ببینیم چه تیم‌هایی در این تورنمنت حضور می‌یابند و باید در این مورد با قلعه نویی نیز مشورت کنیم.

کد خبر 5908793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha