لطفا این تصاویر را نگاه نکنید!

چرا کودک کشی ویژگی اصلی «اسرائیل» است؟

چرا کودک کشی ویژگی اصلی «اسرائیل» است؟

رژیم جنایتکار صهیونیستی که در نبرد برابر مقاومت فلسطین ناکام مانده در روزهای اخیر به شدت به پیشه همیشگی خود یعنی کودک کشی مشغول است.

به گزارش خبرگزاری مهر، نبرد غافلگیر کننده مقاومت فلسطین تحت عنوان طوفان الاقصی از روز شنبه هفته جاری، رژیم صهیونیستی را در شوک شدید فرو برده است.

عملیات طوفان الاقصی، عملیاتی دقیق، پیچیده و کاملاً نظامی است که طی آن مقاومت فلسطین ضربه زدن به قوای امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی را در دستور کار خود قرار داد و این عملیات را به بهترین وجه ممکن به انجام رساند.

در روزهای اخیر گزارش‌های متعددی درباره عدم آسیب رسانی مبارزان مقاومت فلسطین به ویژه گردان‌های قسام (شاخه نظامی حماس) به زنان و کودکان در نبرد کنونی، منتشر شده است.

حتی این مساله تا جایی پیش رفت که رسانه‌های عبری با انتقاد تلویحی از سیاست‌های جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی، عنوان کنند که قسام کودکان را نمی‌کشد.

گفتگوی تلویزیونی یک شهرک نشین زن اسرائیلی درباره ورود نیروهای قسام به منزلش در جریان یک عملیات نظامی نیز بهترین گواه بر این واقعیت است.

کودک کشی پیشه ماست!

در مقابل اما رژیم صهیونیستی که این روزها در برابر مقاومت کاملاً غافلگیر شده و در جایگاه شکست خوردگان قرار گرفته، بار دیگر رو به اجرای پیشه همیشگی خود یعنی کودک کشی آورده است.

براساس آخرین آمارها رژیم اشغالگر صهیونیستی از طریق بمباران هوایی و شلیک موشک‌های ممنوعه بین‌المللی تا این لحظه ۱۰۵۵ غیرنظامی فلسطینی از جمله بیش از ۳۰۰ کودک و ۲۰۰ زن را به شهادت رسانده و ۵۱۵۰ غیرنظامی دیگر که بیش از ۱۲۰۰ نفر از آنان کودک و ۱۰۰۰ نفر نیز زن هستند، را مجروح کرده است و ده‌ها نفر از کادر پزشکی را هم شهید یا زخمی کرده است.

چرا کودک کشی ویژگی اصلی «اسرائیل» است؟

این در حالی است که هنوز ده‌ها فلسطینی اعم از زن و کودک و سالخورده زیر آوارها در حال جان دادن هستند. غیرنظامیان فلسطینی همچنان به شیوه‌ای هدفمند از سوی صهیونیست‌ها مورد هدف قرار می‌گیرند و این رژیم اقدام به قطع برق و آب به روی ساکنان غزه کرده و مانع از ورود کمک‌های غذایی و دارویی برای آنان می‌شود.

اینها ویژگی‌هایی است که باعث شده اصطلاح کودک کشی برای این رژیم دیگر به یک واقعیت تبدیل شود، چه آنکه اشغالگران وحشی و جنایتکار که به طور غصبی در سرزمین فلسطین حضور دارند، طی پنج روز اخیر در هر روز دستکم ۶۰ کودک فلسطینی را به قتل رسانده اند تا قتل عامی بزرگ و لکه ننگی سیاه‌تر را در کارنامه ننگین جنایات خود به ثبت برسانند.

چرا کودک کشی ویژگی اصلی «اسرائیل» است؟

در اینجا تصاویری از کودکان پرپر شده و فرشتگان خردسال فلسطینی را مشاهده می‌کنید که البته دیدن آن به بیماران قلبی توصیه نمی‌شود.

در این فیلم نیز یک جوان فلسطینی در حال توضیح این مساله است که این کودک فلسطینی به نام انس یوسف صابر همه اعضای خانواده اش را در بمباران صهیونیست‌های جنایتکار از دست داده و تنها مانده است!

سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که رسانه‌های غربی، مدعیان حقوق بشر و البته نهادهایی نظیر سازمان ملل در این گونه رخدادهای اسفناک کجای ماجرا قرار دارند و چرا هیچ صدایی از آنها بلند نمی‌شود؟! آیا سکوت در برابر این جنایات و حتی فراتر از آن هم آوایی با اشغالگران صهیونیست، ته مانده اعتبار آنها را از بین نخواهد برد؟

کد خبر 5909073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
      0 1
      در شرایطی که جنگ حماس با اسرائیل در منطقه مسکونی، و نه افراد بلکه فقط مکانهای حمله قابل شناسائی اند که بالاجبار مورد هدف قرار میگیرند، ادعای کودک کشی در این وضعیت، تهمت نارواست و اگر تعدادی کودک اسیب دیده باشند، حماس مسئول است که از مکانهای عمومی برای حمله و کودکان را سپر بلای خود قرار داده تا ...